Цього лютого синоптики обіцяють справжні морози, і це може створити чимало проблем для нас, водіїв, особливо зранку. Холод впливає на акумулятори, моторне масло стає густішим, і все це робить запуск двигуна складнішим.
Що варто знати
Особливо обережно треба ставитися до акумулятора. Зимою він – це справжній головний біль. На морозі його ємність сильно зменшується, і старі батареї можуть просто не витримати. Я завжди намагаюсь перед морозами зарядити акумулятор, а якщо машина довго стоїть на вулиці, на ніч забираю батарею в тепле місце, щоб уникнути розрядки. І, до речі, якщо не запускається двигун, треба перевірити свічки запалювання — нагар може заважати іскроутворенню.
Коли настають холоди, запускати машину треба обережно. По-перше, я завжди вимикаю всі електроприлади — фари, обігрів, клімат-контроль. Це допомагає акумулятору не розряджатися так швидко. Далі просто увімкніть запалювання і почекайте пару секунд, щоб насос підкачав пальне. Якщо двигун не заводиться з першого разу, не крутіть стартер більше ніж 10 секунд, щоб його не перегріти. Я зазвичай пробую ще кілька разів з паузами між спробами, щоб не зіпсувати стартер.
Для машин з механічною коробкою передач завжди натискаю зчеплення перед запуском і тримаю його ще пару секунд після того, як мотор запуститься. Так двигун працює м’якше, і трансмісія не зношується так швидко. І, на останок, не варто довго прогрівати двигун на холостих обертах. Хвилина-дві — і можна спокійно їхати, починаючи з помірних обертів.
Знаючи ці прості штуки, можна значно зменшити ймовірність проблем з автомобілем у сильний мороз і спокійно їхати, не переживаючи, що щось не запуститься.