Генеральний директор Ford Джим Фарлі заявив, що для конкуренції з китайськими автовиробниками компанія має використовувати їх технології . В інтерв’ю The New York Times він зазначив, що Китай випереджає Захід на кілька років у розробці акумуляторів для електромобілів.
«Ми маємо вивчити їхні технології так само, як 20 років тому вони запозичили наші . Поєднавши китайські інновації з американським креативним підходом та масштабним виробництвом, ми зможемо обійти їх на світовому ринку. Це ключові перегони за майбутнє автопрому », – підкреслив Фарлі.
Ford вже впроваджує цей підхід: до 2026 року компанія запустить гігантський завод BlueOval , де виготовлятимуться LFP-акумулятори на базі технологій китайського CATL.
Примітно, що LFP-батареї спочатку розробили в США – в Техаському університеті , а їхньою комерціалізацією займалася A123 Systems , яка отримувала державне фінансування. Однак через низький попит на електромобілі компанія збанкрутувала, а її технології викупила китайська Wanxiang Group .
Щоб успішно конкурувати, Ford розробляє доступний електромобіль вартістю менше $30 000, який зможе змагатися з китайськими бюджетними моделями. Поки що американські мита захищають внутрішній ринок від BYD та інших китайських брендів , але це також призводить до подорожчання моделей, що імпортуються в США, включаючи Lincoln Nautilus , що випускається в Китаї.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment