Генеральний директор Ford Джим Фарлі заявив, що для конкуренції з китайськими автовиробниками компанія має використовувати їх технології . В інтерв’ю The New York Times він зазначив, що Китай випереджає Захід на кілька років у розробці акумуляторів для електромобілів.
«Ми маємо вивчити їхні технології так само, як 20 років тому вони запозичили наші . Поєднавши китайські інновації з американським креативним підходом та масштабним виробництвом, ми зможемо обійти їх на світовому ринку. Це ключові перегони за майбутнє автопрому », – підкреслив Фарлі.
Ford вже впроваджує цей підхід: до 2026 року компанія запустить гігантський завод BlueOval , де виготовлятимуться LFP-акумулятори на базі технологій китайського CATL.
Примітно, що LFP-батареї спочатку розробили в США – в Техаському університеті , а їхньою комерціалізацією займалася A123 Systems , яка отримувала державне фінансування. Однак через низький попит на електромобілі компанія збанкрутувала, а її технології викупила китайська Wanxiang Group .
Щоб успішно конкурувати, Ford розробляє доступний електромобіль вартістю менше $30 000, який зможе змагатися з китайськими бюджетними моделями. Поки що американські мита захищають внутрішній ринок від BYD та інших китайських брендів , але це також призводить до подорожчання моделей, що імпортуються в США, включаючи Lincoln Nautilus , що випускається в Китаї.
В Україні, окрім обмежень, введених під час війни, є й деякі послаблення для громадян. Одним…
У Бразилії Renault вирішила зберегти виробництво Duster другого покоління, незважаючи на вихід нової версії на…
Популярність кросовера Toyota RAV4 не піддається сумніву. Машина продовжує утримувати високі позиції у чартах продажу…
Актуальна генерація популярного гібрида Nissan Leaf, що є класичний хетчбек, продається на ринку протягом восьми…
2022 року Європу облетіло відео, на якому сер Род Стюарт своїми руками ремонтував дорожнє полотно.…
Перед тим як поїхати оглядати старий автомобіль, важливо перевірити його за VIN-кодом, щоб дізнатися, скільки…
Leave a Comment