Чорні точки по краях автомобільних вікон, що утворюють темну рамку, потрібні не лише для краси. Вони виконують кілька важливих функцій. Автоексперт розповів, для чого потрібні чорні точки на склі транспортного засобу.
Що ще відомо
Фріти є унікальними елементами, які створюються з використанням спеціальної керамічної фарби. Вони наносяться на триплекс через трафарети, а потім запікаються за високої температури. Ці точки можуть мати різну форму – круглу, квадратну або прямокутну – і зазвичай розташовуються по краях автомобільного вітрового і заднього скла.
Вітрові триплекси зазвичай виготовляються з ламінованого скла, яке блокує більшу частину ультрафіолетових променів, але пропускає до двадцяти відсотків сонячного світла. Згодом ця дія може призвести до руйнування герметика, який утримує скло на місці. Чорний шар фритти діє як УФ-екран, захищаючи герметик від сонячного світла та запобігаючи його руйнуванню. Крім того, шорстка текстура покращує адгезійні властивості герметика, забезпечуючи надійне з’єднання триплексу з рамою машини. Без фріт клей може зіпсуватися, що призведе до ослаблення кріплення лобового або навіть його випадання під дією навантаження.
Вітрове скло транспортних засобів має вигнуту форму, що може призводити до оптичних спотворень. Під певними кутами ця кривизна може створювати відблиски та відволікати водія. Фріти допомагають згладити візуальний перехід від країв до центру. Їхній малюнок мінімізує відблиски і зменшує лінзоподібний ефект вигнутого вітрового триплексу.