Рано чи пізно кожен власник автомобіля стикається із необхідністю його продажу. Це може бути пов’язане зі зростаючим списком ремонтних робіт або зі змінами способу життя. Знаючи, коли краще продати свій автомобіль, можна уникнути непотрібного клопоту. Експерт СТО розповів, як зрозуміти, що настав час позбавлятися від авто.
Як тільки двигун починає показувати ознаки погіршення, настав час проводити діагностику. Турбовані мотори особливо чутливі, тому що у них обмежений термін служби. Агресивне водіння прискорює їх знос, і як тільки пробіг досягає близько 100 000 кілометрів, можливо, настав час подумати про продаж. Атмосферні ДВЗ теж не вічні. Якщо відмічено падіння потужності або дивний запах вихлопу, це може загрожувати дорогим ремонтом.
Коробка передач та трансмісія повного приводу автомобіля є компонентами, ремонт яких може бути дорогим. Приблизно через 100 000 кілометрів зазвичай з’являються перші ознаки зношування. Вартість ремонту несправної коробки часто може перевищувати вартість автомобіля.
Трохи іржі на кузові може здатися незначною проблемою, але серйозна корозія – це червоний прапор. Якщо іржа починає з’являтися, її можна легко усунути. Однак, якщо пошкодження великі і мають структурний характер, вартість ремонту може значно перевищити ціну самого транспортного засобу. У випадках коли кузов сильно корродований, продаж машини часто є найбільш економічним рішенням. Також варто задуматися про продаж ТЗ, якщо рахунки за його обслуговування стають значно вищими.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment