Китайські автомобілі, які потрапляють в приватне користування, втрачають свою вартість так само, як і моделі масового сегмента.
Ціну уживаного автомобіля визначають кілька важливих чинників. Це, зокрема, рік випуску, пробіг, комплектація, кількість власників, технічний стан, участь в ДТП, використання в таксі, наявність заводської гарантії, колір, популярність моделі серед дилерів, відгуки власників та доступність запчастин.
Зважаючи на постійне зростання цін на китайські автомобілі, можна зазначити, що за рік їхня вартість зменшується не більше ніж на третину. Це пояснюється тим, що ще півтора року тому китайські авто коштували на 10-15% дешевше, ніж зараз.
З практики видно, що найбільше втрачають у ціні менш популярні моделі та ексклюзивні автомобілі. Натомість найбільш популярні моделі втрачають менше вартості.
Отже, втрата ціни китайських автомобілів не є суттєвою відмінністю від масових моделей інших брендів.
Для порівняння, у минулому році українці придбали близько 14,4 тис. легкових автомобілів з Китаю, причому більшість з них — електромобілі (82%).
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment