У 2023 році Land Rover оголосила про плани випустити повністю електричний Defender протягом двох років. Однак, як стало відомо з інтерв’ю топ-менеджера JLR Леннарда Хорніка для видання Autocar, реалізація цього проєкту зіткнулася з серйозними технічними труднощами. Інженери дійшли висновку, що збереження прохідності позашляховика вимагає кардинальних змін у його конструкції, зокрема переходу на нову платформу.
На сьогодні Land Rover Defender вже має плагін-гібридну версію з чотирициліндровим двигуном. Проте платформа D7x, яку використовує модель, за словами Хорніка, не дозволяє встановити достатню кількість акумуляторів для повноцінного електроприводу. Ба більше, навіть вдосконалення батареї та двигуна внутрішнього згоряння у чинному гібриді викликає значні складнощі.
За словами Хорніка, перехід до електричного Defender стане важливим етапом у розвитку моделі. Проте він не уточнив, чи це буде нове покоління позашляховика на окремій платформі, чи електроверсія доповнить існуючу модельну лінійку. Через це терміни виходу електричної версії залишаються під питанням. За оцінками Autocar, новинка може з’явитися ближче до кінця десятиліття.
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…
Leave a Comment