Кожен продавець підтриманих автомобілів прагне представити свою машину у найкращому світлі, щоб швидко знайти покупця. Вони запевняють, що ТЗ у відмінному стані та пропонуються за привабливою ціною. Однак до таких заяв варто ставитись з обережністю. Власник сервісного центру поділився думкою про те, які настройки можуть стати джерелом серйозних витрат для покупця.
Наприклад, люк на даху може викликати проблеми, особливо якщо він встановлений не на заводі. Навіть заводський може почати протікати або виникнуть проблеми з механізмом закриття. Також варто звернути увагу на збільшені лобові стекла: маленька тріщина може призвести до повної заміни, що особливо актуально перед техоглядом.
Преміальні моделі з багатим набором функцій можуть стати джерелом безлічі проблем через надмірну електроніку, що призводить до частих візитів в автосервіс. Старі роботизовані трансмісії типу DSG вимагають особливої уваги, особливо якщо пробіг перевищує 100 тисяч кілометрів, оскільки вони відомі своєю примхливістю та дорогим ремонтом.
Фаркоп, встановлений не за заводськими стандартами, може стати проблемою при реєстрації автомобіля. Якщо колишній власник часто використовував авто для буксирування важких вантажів, це може негативно позначитися на довговічності кузова та призвести до мікротріщин. Буксирування також збільшує навантаження на двигун і трансмісію, що може призвести до більш швидкого зношування основних компонентів.
З появою кросовера CX-5 у лінійці Mazda у 2012-му році ця модель практично відразу набула…
Популярний кросовер Mitsubishi Outlander, який складає конкуренцію Toyota RAV4 у сегменті доступних компактних кросоверів, нещодавно…
На виставці CES-2025 BMW представила свою нову операційну систему iDrive, центральним елементом якої став інноваційний…
У перший день продажів оновленої Tesla Model Y в Китаї, відомої як Project Juniper, було…
Зима може принести водіям безліч проблем, і одна з них – поява тріщин на лобовому…
BMW офіційно припинив продаж купе M8 у Сполучених Штатах. Цей флагманський спортивний автомобіль, відомий під…
Leave a Comment