Кожен продавець підтриманих автомобілів прагне представити свою машину у найкращому світлі, щоб швидко знайти покупця. Вони запевняють, що ТЗ у відмінному стані та пропонуються за привабливою ціною. Однак до таких заяв варто ставитись з обережністю. Власник сервісного центру поділився думкою про те, які настройки можуть стати джерелом серйозних витрат для покупця.
Наприклад, люк на даху може викликати проблеми, особливо якщо він встановлений не на заводі. Навіть заводський може почати протікати або виникнуть проблеми з механізмом закриття. Також варто звернути увагу на збільшені лобові стекла: маленька тріщина може призвести до повної заміни, що особливо актуально перед техоглядом.
Преміальні моделі з багатим набором функцій можуть стати джерелом безлічі проблем через надмірну електроніку, що призводить до частих візитів в автосервіс. Старі роботизовані трансмісії типу DSG вимагають особливої уваги, особливо якщо пробіг перевищує 100 тисяч кілометрів, оскільки вони відомі своєю примхливістю та дорогим ремонтом.
Фаркоп, встановлений не за заводськими стандартами, може стати проблемою при реєстрації автомобіля. Якщо колишній власник часто використовував авто для буксирування важких вантажів, це може негативно позначитися на довговічності кузова та призвести до мікротріщин. Буксирування також збільшує навантаження на двигун і трансмісію, що може призвести до більш швидкого зношування основних компонентів.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment