Багато автомобілістів вважають балансування коліс важливою процедурою для усунення вібрацій та забезпечення комфорту під час водіння. На сервісах вона стала обов’язковою при зміні шин чи дисків, але є й ті, хто вважає її непотрібною. Спеціаліст шиномонтажного центру пояснив чому навіть збалансоване колесо може викликати вібрації.
Вібрації можуть виникати з різних причин, найчастішою є дисбаланс колеса по відношенню до осі обертання. Це може статися через механічні пошкодження, наприклад, при наїзді на вибоїни або бордюри, а також через заводський шлюб. Причини дисбалансу включають також нерівномірний знос протектора, старіння гуми і деформацію від тривалої експлуатації. Іноді вібрації з’являються через дрібні деталі, такі як балансувальний грузик, що відклеївся.
Якщо після балансування все одно спостерігаються вібрації, це може призвести до прискореного зношування підшипника маточини.
Якщо вібрації не проходять після якісного балансування, можливо, проблема в геометрії диска. Для перевірки достатньо зняти шину і прокрутити диск на стенді. Перевірку. Відновити штамповані диски зазвичай не складно, у той час як литі та ковані можуть втратити свої характеристики.
Навіть із розвитком електромобілів багато водіїв продовжують заряджати їх до 100% "про всяк випадок" і…
Багато власників автомобілів прагнуть економити на пальному через постійне зростання цін, проте не всі поради…
Європейський Союз може надати п'ятирічну відстрочку заборони на двигуни внутрішнього згоряння, реагуючи на тиск найбільших…
Штутгартський автовиробник має колосальний досвід у створенні двигунів, і зрівнятися з ним можуть лише окремі…
Автоексперт нагадав, що при виїзді автомобіля на ожеледицю ризик втрати керованості зростає багаторазово, особливо якщо…
Renault готує до зміни покоління свій популярний кросовер Duster. Прототипи вже проходять активні тести і…
Leave a Comment