Авто

Porsche презентувала оновлену версію 911 Carrera S

Планове оновлення сімейства Porsche 911, що стартувало навесні минулого року, триває без зайвого поспіху. Тільки зараз модернізація торкнулася однієї з ключових версій – Carrera S, яка представлена ​​виключно в конфігурації заднього приводу, але з вибором кузова: купе або кабріолет.

Що відомо про новинку

У модельному ряду Porsche 911 Carrera S займає позицію між базовою Carrera та гібридною Carrera GTS . Трилітровий бітурбомотор цієї версії був вдосконалений: тепер він оснащений більш продуктивними турбокомпресорами від попередньої модифікації GTS та інтеркулер від варіанта Turbo . Це дозволило збільшити потужність з 450 до 480 к.с., хоча момент, що крутить, залишився на колишньому рівні – 530 Нм. Коробка передач без змін: восьмиступінчастий робот PDK залишається єдиним варіантом для цієї версії.

Інженери також адаптували двигун до нових стандартів Euro 6e , що додало машині додаткових екологічних систем і, як наслідок, збільшило масу. Купе поважчало на 60 кг, кабріолет – на 85 кг. Проте купе вдалося знизити вагу на 25 кг за рахунок відмови від заднього ряду сидінь (тепер це безкоштовна опція). Кабріолет, навпаки, залишається чотиримісним за умовчанням. В результаті мінімальна споряджена маса становить 1540 кг у купе і 1625 кг у кабріолету.

Для збереження фірмового характеру керування та покращення стабільності на високих швидкостях шасі було переналаштовано . система та диференціал PTV+ із самоблокуванням Серед опцій доступні адаптивна підвіска PASM (заниження на 10 мм) та вуглець-керамічні гальма.

Незважаючи на збільшення маси, динамічні характеристики покращали. Максимальна швидкість залишилася колишньою (308 км/год для купе та кабріолету), але розгін до 100 км/год став швидшим. Купе тепер досягає цієї позначки за 3,5 секунд, а з опціональним пакетом Sport Chrono – за 3,3 секунд, що на 0,2 секунд швидше, ніж раніше. Кабріолет демонструє аналогічні покращення: 3,7 секунди у стандартній версії та 3,5 секунди з пакетом Sport Chrono. Розгін до 200 км/год також покращився: купе справляється за 11,6 секунд, кабріолет – за 12,3 секунд.

Однією з рис оновленої Carrera S став новий передній бампер з вертикальними прорізами з боків від майданчика під номерний знак. Ці елементи можуть бути пофарбовані як у чорний, так і колір кузова. В іншому рестайлінг відповідає оновлень інших моделей 911.

Замовлення на оновлені версії вже відкриті . У Німеччині ціна купе стартує від 155 тисяч євро, а кабріолет коштуватиме мінімум 169 тисяч євро.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Porsche

Останні записи

Топ-7 непомітних причин, чому ви втомлюєтеся за кермом швидше, ніж здається

Ви впевнені, що причина вашої втоми після довгої поїздки - лише затори? Японські інженери, відомі…

31.10.2025

Експерт розповів, коли саме варто переходити на зимові шини

За словами експерта, не слід чекати календарної зими: якщо температура повітря стабільно тримається близько +5…

31.10.2025

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025