Планове оновлення сімейства Porsche 911, що стартувало навесні минулого року, триває без зайвого поспіху. Тільки зараз модернізація торкнулася однієї з ключових версій – Carrera S, яка представлена виключно в конфігурації заднього приводу, але з вибором кузова: купе або кабріолет.
У модельному ряду Porsche 911 Carrera S займає позицію між базовою Carrera та гібридною Carrera GTS . Трилітровий бітурбомотор цієї версії був вдосконалений: тепер він оснащений більш продуктивними турбокомпресорами від попередньої модифікації GTS та інтеркулер від варіанта Turbo . Це дозволило збільшити потужність з 450 до 480 к.с., хоча момент, що крутить, залишився на колишньому рівні – 530 Нм. Коробка передач без змін: восьмиступінчастий робот PDK залишається єдиним варіантом для цієї версії.
Інженери також адаптували двигун до нових стандартів Euro 6e , що додало машині додаткових екологічних систем і, як наслідок, збільшило масу. Купе поважчало на 60 кг, кабріолет – на 85 кг. Проте купе вдалося знизити вагу на 25 кг за рахунок відмови від заднього ряду сидінь (тепер це безкоштовна опція). Кабріолет, навпаки, залишається чотиримісним за умовчанням. В результаті мінімальна споряджена маса становить 1540 кг у купе і 1625 кг у кабріолету.
Для збереження фірмового характеру керування та покращення стабільності на високих швидкостях шасі було переналаштовано . система та диференціал PTV+ із самоблокуванням Серед опцій доступні адаптивна підвіска PASM (заниження на 10 мм) та вуглець-керамічні гальма.
Незважаючи на збільшення маси, динамічні характеристики покращали. Максимальна швидкість залишилася колишньою (308 км/год для купе та кабріолету), але розгін до 100 км/год став швидшим. Купе тепер досягає цієї позначки за 3,5 секунд, а з опціональним пакетом Sport Chrono – за 3,3 секунд, що на 0,2 секунд швидше, ніж раніше. Кабріолет демонструє аналогічні покращення: 3,7 секунди у стандартній версії та 3,5 секунди з пакетом Sport Chrono. Розгін до 200 км/год також покращився: купе справляється за 11,6 секунд, кабріолет – за 12,3 секунд.
Однією з рис оновленої Carrera S став новий передній бампер з вертикальними прорізами з боків від майданчика під номерний знак. Ці елементи можуть бути пофарбовані як у чорний, так і колір кузова. В іншому рестайлінг відповідає оновлень інших моделей 911.
Замовлення на оновлені версії вже відкриті . У Німеччині ціна купе стартує від 155 тисяч євро, а кабріолет коштуватиме мінімум 169 тисяч євро.
Зледеніння щіток склоочисників — поширена проблема серед водіїв, особливо в холодну пору року. Фахівці запропонували…
Процес електрифікації модельних рядів великих світових автовиробників рухається семимильними кроками. Навіть незважаючи на падіння інтересу…
Часи, коли двигуни могли спокійно відпрацювати мільйон кілометрів без капітального ремонту, давно минули. Хоча, чесно…
В Україні може бути введено новий значний штраф для автовласників. Законопроект № 10216 вже подано…
BMW продовжує трансформувати свій підхід до дизайну автомобілів, стираючи межі між моделями з двигунами внутрішнього…
Мешканці Києва все частіше зустрічають незвичайних гостей на вулицях – диких зайців, які, завдяки м'якій…
Leave a Comment