Авто

BMW зберігає традиції: нові електромобілі виглядатимуть як бензинові моделі

BMW продовжує трансформувати свій підхід до дизайну автомобілів, стираючи межі між моделями з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) та електричними транспортними засобами (EV). Новий стиль, що отримав назву Neue Klasse, обіцяє зробити автомобілі бренду настільки схожими, що визначити тип двигуна візуально практично неможливо.

Що ще відомо

Глава дизайнерського відділу BMW Адріан ван Хойдонк в інтерв’ю для BMWBLOG підтвердив, що майбутнє покоління автомобілів бренду матиме мінімальні візуальні відмінності між ДВЗ і EV. За його словами, “буде складно з відстані визначити, який автомобіль оснащений електродвигуном, а який – двигуном внутрішнього згоряння. Вони будуть настільки схожі”.

Однак ключова відмінність все ж таки буде помітна. У електромобілів носова частина стане коротшою, що пов’язано з меншими вимогами до простору під капотом. Це рішення дозволить збільшити внутрішній простір салону, що стане важливою перевагою для користувачів.

Neue Klasse стане першою по-справжньому спеціалізованою платформою BMW для електромобілів. Однак елементи дизайну, цифрові технології та інтерфейс будуть інтегровані і в автомобілі з ДВЗ. Як зазначив Адріан ван Хойдонк, “Neue Klasse почнеться з деяких електричних моделей, але більшу частину технологій, особливо цифрових, інтерфейсів користувача і самого дизайну, буде перенесено і на автомобілі з ДВЗ”.

Водночас, BMW не планує повністю відмовлятися від змішаних платформ. Такі моделі, як iX5 , iX6 та iX7 будуть базуватися на вже перевіреній архітектурі CLAR , яка також використовується для традиційних версій X5 , X6 та X7 .

Стратегія BMW щодо інтеграції Neue Klasse показує прагнення компанії створити єдину дизайнерську філософію та технологічну платформу для всіх своїх автомобілів. Це крок до гармонійнішого модельного ряду, де тип двигуна перестає бути визначальним фактором.

Найближчими роками автомобілі BMW стануть втіленням інновацій, де межа між електромобілями та автомобілями з ДВЗ стане майже непомітною. Однак для споживачів це, швидше за все, означає не тільки зміни в дизайні, але і значне поліпшення досвіду користувача, незалежно від типу двигуна.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Дослідження визначило найбрудніший вид транспорту у світі

Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…

26.08.2025

Чому не можна змішувати моторні оливи: поради експерта

Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…

26.08.2025

Audi робить ставку на AI та електрифікацію на новому китайському заводі

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Як зрозуміти, що час міняти масло в АКПП: 5 ознак

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Honda Accord 2026 оновився: нові системи безпеки та свіжий дизайн

Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…

26.08.2025

Оновлений Peugeot 308 отримав новий дизайн і розширену лінійку силових агрегатів

Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…

26.08.2025