Авто

BMW зберігає традиції: нові електромобілі виглядатимуть як бензинові моделі

BMW продовжує трансформувати свій підхід до дизайну автомобілів, стираючи межі між моделями з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) та електричними транспортними засобами (EV). Новий стиль, що отримав назву Neue Klasse, обіцяє зробити автомобілі бренду настільки схожими, що визначити тип двигуна візуально практично неможливо.

Що ще відомо

Глава дизайнерського відділу BMW Адріан ван Хойдонк в інтерв’ю для BMWBLOG підтвердив, що майбутнє покоління автомобілів бренду матиме мінімальні візуальні відмінності між ДВЗ і EV. За його словами, “буде складно з відстані визначити, який автомобіль оснащений електродвигуном, а який – двигуном внутрішнього згоряння. Вони будуть настільки схожі”.

Однак ключова відмінність все ж таки буде помітна. У електромобілів носова частина стане коротшою, що пов’язано з меншими вимогами до простору під капотом. Це рішення дозволить збільшити внутрішній простір салону, що стане важливою перевагою для користувачів.

Neue Klasse стане першою по-справжньому спеціалізованою платформою BMW для електромобілів. Однак елементи дизайну, цифрові технології та інтерфейс будуть інтегровані і в автомобілі з ДВЗ. Як зазначив Адріан ван Хойдонк, “Neue Klasse почнеться з деяких електричних моделей, але більшу частину технологій, особливо цифрових, інтерфейсів користувача і самого дизайну, буде перенесено і на автомобілі з ДВЗ”.

Водночас, BMW не планує повністю відмовлятися від змішаних платформ. Такі моделі, як iX5 , iX6 та iX7 будуть базуватися на вже перевіреній архітектурі CLAR , яка також використовується для традиційних версій X5 , X6 та X7 .

Стратегія BMW щодо інтеграції Neue Klasse показує прагнення компанії створити єдину дизайнерську філософію та технологічну платформу для всіх своїх автомобілів. Це крок до гармонійнішого модельного ряду, де тип двигуна перестає бути визначальним фактором.

Найближчими роками автомобілі BMW стануть втіленням інновацій, де межа між електромобілями та автомобілями з ДВЗ стане майже непомітною. Однак для споживачів це, швидше за все, означає не тільки зміни в дизайні, але і значне поліпшення досвіду користувача, незалежно від типу двигуна.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025

Відома світова страхова компанія назвала автомобілі, які варто інвестувати в 2026 році

Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…

15.12.2025

Mazda CX-5 2026 отримала за безпеку 5 зірок Euro NCAP

Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…

15.12.2025