Categories: Авто

Чому «механіка» набагато вигідніша «автомата»

Share

З моменту винаходу першої автоматичної трансмісії прихильники «механіки» і «автоматів» не можуть переконати один одного. Ми зібрали всі докази на користь МКП.

Перш за все, говорячи про переваги механічної трансмісії, слід згадати її економічність. Тим більше, що зараз всі автовиробники буквально схиблені на зниженні шкідливих викидів. Умілий водій, використовуючи швидке переключення передач, рух накатом і інші прийоми може домогтися вражаюче малої витрати палива.

Крім того, будь-який «автомат» сам по собі від’їдає неабияку частку потужності двигуна. І чим менша потужність двигуна, тим більшу частку вироблюваної їм енергії доводиться витрачати на привід АКП. Часом «автомат» витрачає на себе до 30% потужності двигуна.

Пуск машини після зимової ночі легше, якщо вона оснащена МКП, а не АКП. Водій завжди може вижати зчеплення, щоб розімкнути трансмісію і колінвал двигуна – так стартеру не доведеться провертати ще і загусла на морозі рідина в «коробці». З АКП такий фокус неможливий.

Якщо сів акумулятор і немає можливості «прикурити», завести машину з МКП можна скотитись на ній з невеликого ухилу з включеною передачею. «Автомат», який не забезпечує жорсткого зв’язку двигуна і коліс, виключає подібну можливість пуску.

Якщо машина МКП зламана, то щоб доставити її в автосервіс не обов’язково потрібно викликати евакуатор. Її можна відбуксирувати. Машину з «автоматом», теоретично, можна недовго тягнути на тросі. Але ризик зламати трансмісію при цьому дуже великий.

Що стосується технічного обслуговування трансмісії, то і тут МКП трохи вигідніша. Хоча б з тієї точки зору, що у АКП, як правило, більший заправний об’єм трансмісійної рідини, ніж потрібно масла в МКП порівнянних характеристик.

Ще один з важливих плюсів МКП особливо актуальний для машин з великим пробігом. Ремонт «механіки» найчастіше набагато менш витратний, ніж процес приведення в порядок «автомата».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Представлений новий Mercedes-Benz CLE який вражає потужністю та динамікою розгону

Німецька компанія представила нову версію Mercedes-Benz CLE 2025 року. Двохдверне купе дебютувало у виконанні AMG…

03.04.2025

Volkswagen може відмовитись ще від однієї компанії

Компанія Volkswagen має безліч марок автомобілів. Так, до її складу входить іспанський бренд Seat, який…

03.04.2025

Як змінився штраф за недотримання дистанції в Україні у 2025 році

В Україні водії часто ігнорують дотримання безпечної дистанції, що нерідко стає причиною ДТП. Особливо небезпечним…

03.04.2025

Peugeot e-208 отримав нову батарею та запас ходу до 433 км

Peugeot оновив електричну версію хетчбека e-208 . Модель 2025 року тепер оснащується акумулятором на 51…

03.04.2025

Навіщо автовласники додають спирт у паливний бак навесні

Багато водіїв з невеликим досвідом не можуть навіть уявити, що всередині бензобака з часом з'являється…

03.04.2025

Представлено оновлений Renault Austral 2025 з вдосконаленою підвіскою та шумоізоляцією

Компанія Renault представила оновлений кросовер Austral 2025 модельного року, який отримав помітні зміни у зовнішності…

03.04.2025