Categories: Авто

Чому «механіка» набагато вигідніша «автомата»

Share

З моменту винаходу першої автоматичної трансмісії прихильники «механіки» і «автоматів» не можуть переконати один одного. Ми зібрали всі докази на користь МКП.

Перш за все, говорячи про переваги механічної трансмісії, слід згадати її економічність. Тим більше, що зараз всі автовиробники буквально схиблені на зниженні шкідливих викидів. Умілий водій, використовуючи швидке переключення передач, рух накатом і інші прийоми може домогтися вражаюче малої витрати палива.

Крім того, будь-який «автомат» сам по собі від’їдає неабияку частку потужності двигуна. І чим менша потужність двигуна, тим більшу частку вироблюваної їм енергії доводиться витрачати на привід АКП. Часом «автомат» витрачає на себе до 30% потужності двигуна.

Пуск машини після зимової ночі легше, якщо вона оснащена МКП, а не АКП. Водій завжди може вижати зчеплення, щоб розімкнути трансмісію і колінвал двигуна – так стартеру не доведеться провертати ще і загусла на морозі рідина в «коробці». З АКП такий фокус неможливий.

Якщо сів акумулятор і немає можливості «прикурити», завести машину з МКП можна скотитись на ній з невеликого ухилу з включеною передачею. «Автомат», який не забезпечує жорсткого зв’язку двигуна і коліс, виключає подібну можливість пуску.

Якщо машина МКП зламана, то щоб доставити її в автосервіс не обов’язково потрібно викликати евакуатор. Її можна відбуксирувати. Машину з «автоматом», теоретично, можна недовго тягнути на тросі. Але ризик зламати трансмісію при цьому дуже великий.

Що стосується технічного обслуговування трансмісії, то і тут МКП трохи вигідніша. Хоча б з тієї точки зору, що у АКП, як правило, більший заправний об’єм трансмісійної рідини, ніж потрібно масла в МКП порівнянних характеристик.

Ще один з важливих плюсів МКП особливо актуальний для машин з великим пробігом. Ремонт «механіки» найчастіше набагато менш витратний, ніж процес приведення в порядок «автомата».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024