Ford оголосив про створення інноваційної системи steer-by-wire, яка повністю виключає механічний зв’язок між кермом і колесами. Патент на цю технологію, поданий у листопаді 2022 року, було опубліковано 19 листопада 2024 року.
Технологія steer-by-wire замінює традиційний механічний зв’язок керма з колесами електронною системою керування. Це не лише знижує кількість механічних компонентів, а й дозволяє гнучко адаптувати кермо під різні сценарії руху.
Ford наголошує на проблемі, пов’язаній з відсутністю фізичного зв’язку: кермо може вільно обертатися, що незручно для водіїв при посадці або виході з автомобіля. Для вирішення цього завдання компанія запровадила систему датчиків, яка фіксує кермо у стійкому положенні, створюючи опору для рук водія.
Steer-by-wire вже давно викликає інтерес в автопромі. Першими цю технологію впровадили Infiniti на моделі Q50 у 2013 році.
Перехід на steer-by-wire дозволяє Ford відповідати сучасним тенденціям, роблячи автомобілі більш безпечними, зручними та технологічними.
Nissan представив оновлений електричний кросовер Ariya, який відмовився від традиційної решітки радіатора на користь нової…
Tesla представила оновлені базові версії Model 3 і Model Y, які більше не оснащуються FM/AM-радіо.…
Audi представила оновлену версію кросовера Q5L 2026 року, орієнтовану на китайський ринок. Модель отримала збільшену…
Багато водіїв вважають, що траса безпечніша за міські дороги, проте на швидкісних ділянках наслідки ДТП…
Попри популярність, деякі автомобілі мають серйозні технічні проблеми, через які навіть досвідчені механіки часто радять…
Підвищена витрата оливи - поширена проблема автомобілів з пробігом, але не завжди вона означає необхідність…
Leave a Comment