Ford оголосив про створення інноваційної системи steer-by-wire, яка повністю виключає механічний зв’язок між кермом і колесами. Патент на цю технологію, поданий у листопаді 2022 року, було опубліковано 19 листопада 2024 року.
Технологія steer-by-wire замінює традиційний механічний зв’язок керма з колесами електронною системою керування. Це не лише знижує кількість механічних компонентів, а й дозволяє гнучко адаптувати кермо під різні сценарії руху.
Ford наголошує на проблемі, пов’язаній з відсутністю фізичного зв’язку: кермо може вільно обертатися, що незручно для водіїв при посадці або виході з автомобіля. Для вирішення цього завдання компанія запровадила систему датчиків, яка фіксує кермо у стійкому положенні, створюючи опору для рук водія.
Steer-by-wire вже давно викликає інтерес в автопромі. Першими цю технологію впровадили Infiniti на моделі Q50 у 2013 році.
Перехід на steer-by-wire дозволяє Ford відповідати сучасним тенденціям, роблячи автомобілі більш безпечними, зручними та технологічними.
Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…
Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…
Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…
Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…
Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…
Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…
Leave a Comment