Взимку мій автомобіль забруднюється моментально, і це страшенно дратує. Сіль, бруд, реагенти — усе це прилипає до кузова за лічені хвилини. Тому важливо знати, як правильно мити машину в цей період, інакше можна нашкодити лакофарбовому покриттю або навіть сприяти корозії. Я на власному досвіді переконався, що тут головне — правильний підхід і якісні засоби.
Коли я мию авто взимку, завжди починаю з нанесення піни знизу. Це дає їй більше часу, щоб розм’якшити весь той бруд. А під час змивання завжди тримаю мінімальну дистанцію до кузова — близько пів метра, і направляю струмінь під кутом, щоб не пошкодити поверхню. До речі, мити на сонці — точно погана ідея. Вода швидко висихає, залишаючи розводи, і виглядає це жахливо. І ще одна важлива річ: щітки на автомийках — це табу. Вони збирають бруд і лише подряпають кузов.
Після миття я завжди наношу віск або гідрофобний засіб. Це реально крута штука — вода просто скочується, а машина довше залишається чистою. І ще один момент: ніколи не сідаю за кермо одразу після миття. Даю машині добре висохнути, бо інакше може бути більше шкоди, ніж користі.
От і все! Дотримуюсь цих простих правил, і моя машина навіть узимку виглядає охайно, а головне — захищена від усієї тої солі й реагентів.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment