Взимку мій автомобіль забруднюється моментально, і це страшенно дратує. Сіль, бруд, реагенти — усе це прилипає до кузова за лічені хвилини. Тому важливо знати, як правильно мити машину в цей період, інакше можна нашкодити лакофарбовому покриттю або навіть сприяти корозії. Я на власному досвіді переконався, що тут головне — правильний підхід і якісні засоби.
Коли я мию авто взимку, завжди починаю з нанесення піни знизу. Це дає їй більше часу, щоб розм’якшити весь той бруд. А під час змивання завжди тримаю мінімальну дистанцію до кузова — близько пів метра, і направляю струмінь під кутом, щоб не пошкодити поверхню. До речі, мити на сонці — точно погана ідея. Вода швидко висихає, залишаючи розводи, і виглядає це жахливо. І ще одна важлива річ: щітки на автомийках — це табу. Вони збирають бруд і лише подряпають кузов.
Після миття я завжди наношу віск або гідрофобний засіб. Це реально крута штука — вода просто скочується, а машина довше залишається чистою. І ще один момент: ніколи не сідаю за кермо одразу після миття. Даю машині добре висохнути, бо інакше може бути більше шкоди, ніж користі.
От і все! Дотримуюсь цих простих правил, і моя машина навіть узимку виглядає охайно, а головне — захищена від усієї тої солі й реагентів.
Я часто помічаю, що багато водіїв і пасажирів не надто замислюються над безпекою в машині,…
З 1 січня 2025 року страховки для авто зміняться, і це точно не буде так,…
Часто водії думають, що штрафи дають тільки за порушення правил дорожнього руху або неправильне маневрування.…
Заслужений рятувальник України детально пояснив, чим небезпечне катання на тюбінгах або санках, які прив’язують до…
Чесно кажучи, початок 2025 року може виявитися не надто приємним для водіїв в Україні, адже…
Довгоочікуваний бюджетний кросовер Dacia Duster 3 покоління вже повністю розсекретили – у тому числі під…
Leave a Comment