Взимку мій автомобіль забруднюється моментально, і це страшенно дратує. Сіль, бруд, реагенти — усе це прилипає до кузова за лічені хвилини. Тому важливо знати, як правильно мити машину в цей період, інакше можна нашкодити лакофарбовому покриттю або навіть сприяти корозії. Я на власному досвіді переконався, що тут головне — правильний підхід і якісні засоби.
Коли я мию авто взимку, завжди починаю з нанесення піни знизу. Це дає їй більше часу, щоб розм’якшити весь той бруд. А під час змивання завжди тримаю мінімальну дистанцію до кузова — близько пів метра, і направляю струмінь під кутом, щоб не пошкодити поверхню. До речі, мити на сонці — точно погана ідея. Вода швидко висихає, залишаючи розводи, і виглядає це жахливо. І ще одна важлива річ: щітки на автомийках — це табу. Вони збирають бруд і лише подряпають кузов.
Після миття я завжди наношу віск або гідрофобний засіб. Це реально крута штука — вода просто скочується, а машина довше залишається чистою. І ще один момент: ніколи не сідаю за кермо одразу після миття. Даю машині добре висохнути, бо інакше може бути більше шкоди, ніж користі.
От і все! Дотримуюсь цих простих правил, і моя машина навіть узимку виглядає охайно, а головне — захищена від усієї тої солі й реагентів.
Поліцейська зупинка іноді закінчується не просто протоколом за перевищення швидкості, а може мати значно серйозніші…
У 2026 році Porsche готує оновлення для свого електричного кросовера Macan 2026, і цього разу…
Автомобіль - це не разова покупка, а справжній член родини, який постійно потребує витрат. Заправка,…
Вже завтра у китайському місті Ченду стартує великий автосалон. Втім, уже сьогодні автовиробники розставляють свої…
Електромобілі вже міцно входять у наше повсякденне життя, проте навколо них досі багато міфів. Часто…
Carscoops повідомляє , що під час дорожньої пригоди прототип BMW iX3 зіткнувся лоб у лоб…
Leave a Comment