Найшвидше до поломки або виходу з ладу трансмісії наводить неправильна експлуатація машини. Якщо у машини високий кліренс і автоматична трансмісія з повним приводом, що підключається, то не потрібно чекати від неї подвигів і їхати підкорювати бездоріжжя.
За словами спеціаліста, при екстремальній експлуатації машини перегрівається рідина АКПП, знижується тиск, а насос перестає ефективно функціонувати. Крім того, при досягненні критичної температури можуть вийти з ладу фрикціони та міжосьові диференціали.
Олександр Гоман розповів, що на автоматичну трансмісію негативно впливають різкі прискорення, при цьому недотримання термінів заміни трансмісійної рідини призводить до втрати експлуатаційних властивостей олії, появи осаду, який забиває соленоїди.
Експерт нагадав, що найчастіше автовиробник вказує, коли необхідно міняти рідину у коробці передач. Якщо у автомобіліста немає цієї інформації, то рекомендується змінювати масло в автоматичній коробці передач кожні 30-40 тис. км пробігу транспортного засобу .
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment