Досвідчені автовласники переконані, що знають, яким має бути двигун, щоб він прослужив довго. Враховують вони та умови експлуатації. Однак багато з цих стереотипів застаріли та неактуальні для сучасних агрегатів. Експерти виділили п’ять міфів про надійність автомобільних двигунів, про які варто забути.
Перший міф – що атмосферні двигуни надійніші, ніж оснащені турбонаддувом. Насправді є приклади, коли вони можуть почати страждати масложором вже після 50 тисяч кілометрів пробігу. Наприклад, G4KD від Hyundai. Це відбувається через використання більш дешевих компонентів. Проблеми також спостерігаються у деяких агрегатів від Nissan і Toyota, хоча частіше ближче до пробігу 100 тисяч кілометрів.
Другий міф – ремінний привід ГРМ менш надійний, ніж ланцюговий. Раніше це було правильно, але зараз ланцюги проектуються з урахуванням експлуатації лише в межах терміну гарантії. Третій міф – використання бензину з октановим числом 95 замість 92 продовжує термін служби двигуна. Насправді присадки в 95-му бензині, особливо в теплу пору року, швидко випаровуються, і мотор фактично працює на паливі з нижчим октановим числом.
Четвертий міф – термін служби двигуна залежить від пробігу. В умовах міських пробок зношується швидше через часті запуски і рваний режим руху. схожими характеристиками можуть істотно відрізнятися вартості.
Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…
Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…
Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…
Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…
На дорогах водії часто користуються різними жестами, щоб обмінюватися інформацією, уникати непорозумінь і підтримувати порядок…
Компанія Volkswagen активно працює над створенням третього покоління популярного сімейства Crafter. Виробник уже підтвердив, що…
Leave a Comment