Руйнуємо стереотипи: 5 міфів про надійність двигунів, які час забути

Час читання: < 1 хв.
0
Руйнуємо стереотипи: 5 міфів про надійність двигунів, які час забути

Досвідчені автовласники переконані, що знають, яким має бути двигун, щоб він прослужив довго. Враховують вони та умови експлуатації. Однак багато з цих стереотипів застаріли та неактуальні для сучасних агрегатів. Експерти виділили п’ять міфів про надійність автомобільних двигунів, про які варто забути.

Що варто знати

Перший міф – що атмосферні двигуни надійніші, ніж оснащені турбонаддувом. Насправді є приклади, коли вони можуть почати страждати масложором вже після 50 тисяч кілометрів пробігу. Наприклад, G4KD від Hyundai. Це відбувається через використання більш дешевих компонентів. Проблеми також спостерігаються у деяких агрегатів від Nissan і Toyota, хоча частіше ближче до пробігу 100 тисяч кілометрів.

Другий міф – ремінний привід ГРМ менш надійний, ніж ланцюговий. Раніше це було правильно, але зараз ланцюги проектуються з урахуванням експлуатації лише в межах терміну гарантії. Третій міф – використання бензину з октановим числом 95 замість 92 продовжує термін служби двигуна. Насправді присадки в 95-му бензині, особливо в теплу пору року, швидко випаровуються, і мотор фактично працює на паливі з нижчим октановим числом.

Реклама

Четвертий міф – термін служби двигуна залежить від пробігу. В умовах міських пробок зношується швидше через часті запуски і рваний режим руху. схожими характеристиками можуть істотно відрізнятися вартості.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!