Авто

Не все так ідеально: 5 седанів з повним приводом, які можуть підвести власника

Переваги повного приводу в легкових автомобілях очевидні: покращена керованість та підвищений рівень безпеки. Однак існують моделі, де повний привід приносить більше проблем, ніж користі. Ось п’ять седанів, у яких система повного приводу не завжди виправдовує себе.

Хто увійшов до рейтингу

Рейтинг відкриває Subaru Impreza. Цей автомобіль може мати різні варіанти повного приводу в залежності від типу трансмісії. У версії з автоматом використовується багатодискова муфта, яка передає момент на колеса задньої осі, і проблем із таким приводом зазвичай не виникає. Проте версія з механічною коробкою передач оснащена знижувальною передачею і механічним міжосьовим диференціалом з муфтою блокування. Це виявляється слабким місцем: автомобіль може рухатися ривками, особливо під час проходження крутих поворотів. Якщо після чистки муфти проблема не зникає, необхідна заміна міжосьового диференціала.

Jaguar XF також не позбавлений проблем з повним приводом, особливо у версіях з 3-літровими двигунами. Використана роздатка Magna, схожа на конструкцію BMW, але з зубчастою передачею. Для належної роботи потрібно регулярно змінювати олію кожні 50 000 км, а агресивна їзда може призвести до прискореного зносу. Ще одне слабке місце — задній редуктор, який, незважаючи на чавунну конструкцію, не відрізняється високою надійністю.

BMW 3 серії з повним приводом xDrive став нормою, проте експерти радять вибирати задньопривідні варіанти. У xDrive є кілька проблем, таких як швидке зношування шліців переднього кардана, слабка роздатка та відсутність масляного насоса. Після 100 000 км пробігу можуть виникати посмикування під час розгону, а після 120 000 км знадобиться капітальний ремонт.

Volvo S80 другого покоління також має проблеми з повним приводом, який реалізований через кутовий редуктор та муфту Haldex. У редуктора часто виникають корозія, знос шліців і поломки підшипників. У муфти слабким місцем є насос, який забивається при пробігу 100 000 км. Заміна масла рекомендується кожні 30 000 км.

Opel Insignia із повним приводом пропонує гарну керованість, але має низку проблем. На пробігу 100 000 км часто виявляється люфт заднього редуктора, виходять з ладу насос муфти та кардан. Також можливі течі рідини. Багато з цих проблем вдалося вирішити лише після рестайлінгу.

Хоча седани з повним приводом можуть вражати своєю прохідністю, деякі моделі мають серйозні проблеми з цією системою, що знижує їх надійність та вартість володіння.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

BMW розробила технологію, яка робить дизельні авто екологічно чистими

BMW представила систему, яка дозволяє дизельним автомобілям працювати на паливі HVO100, виготовленому з відновлюваних джерел,…

23.10.2025

Чому штраф за неувімкнену аварійку під час зупинки є незаконним

Багато українських водіїв потрапляють у ситуацію, коли поліцейський накладає штраф за те, що під час…

23.10.2025

Mercedes тестує електричну версію C-Class із запасом ходу до 1000 км

Mercedes-Benz завершує випробування повністю електричного C-Class, дебют якого заплановано на 2026 рік. Новинку вже помітили…

23.10.2025

Які штрафи можна отримати в очікуванні зеленого сигналу світлофора

Навіть під час очікування зеленого сигналу світлофора водії в Україні можуть отримати штраф, якщо порушують…

23.10.2025

Електрокари в Україні залишаються пільговими ще на рік

Верховна Рада України підтримала поправку до держбюджету на 2026 рік, яка передбачає продовження пільгових умов…

23.10.2025

Чому досвідчені водії обирають білий колір для авто

Багато досвідчених автолюбителів віддають перевагу білому кольору кузова - він одночасно простий, ефектний і практичний.…

23.10.2025