Авто

Не все так ідеально: 5 седанів з повним приводом, які можуть підвести власника

Переваги повного приводу в легкових автомобілях очевидні: покращена керованість та підвищений рівень безпеки. Однак існують моделі, де повний привід приносить більше проблем, ніж користі. Ось п’ять седанів, у яких система повного приводу не завжди виправдовує себе.

Хто увійшов до рейтингу

Рейтинг відкриває Subaru Impreza. Цей автомобіль може мати різні варіанти повного приводу в залежності від типу трансмісії. У версії з автоматом використовується багатодискова муфта, яка передає момент на колеса задньої осі, і проблем із таким приводом зазвичай не виникає. Проте версія з механічною коробкою передач оснащена знижувальною передачею і механічним міжосьовим диференціалом з муфтою блокування. Це виявляється слабким місцем: автомобіль може рухатися ривками, особливо під час проходження крутих поворотів. Якщо після чистки муфти проблема не зникає, необхідна заміна міжосьового диференціала.

Jaguar XF також не позбавлений проблем з повним приводом, особливо у версіях з 3-літровими двигунами. Використана роздатка Magna, схожа на конструкцію BMW, але з зубчастою передачею. Для належної роботи потрібно регулярно змінювати олію кожні 50 000 км, а агресивна їзда може призвести до прискореного зносу. Ще одне слабке місце — задній редуктор, який, незважаючи на чавунну конструкцію, не відрізняється високою надійністю.

BMW 3 серії з повним приводом xDrive став нормою, проте експерти радять вибирати задньопривідні варіанти. У xDrive є кілька проблем, таких як швидке зношування шліців переднього кардана, слабка роздатка та відсутність масляного насоса. Після 100 000 км пробігу можуть виникати посмикування під час розгону, а після 120 000 км знадобиться капітальний ремонт.

Volvo S80 другого покоління також має проблеми з повним приводом, який реалізований через кутовий редуктор та муфту Haldex. У редуктора часто виникають корозія, знос шліців і поломки підшипників. У муфти слабким місцем є насос, який забивається при пробігу 100 000 км. Заміна масла рекомендується кожні 30 000 км.

Opel Insignia із повним приводом пропонує гарну керованість, але має низку проблем. На пробігу 100 000 км часто виявляється люфт заднього редуктора, виходять з ладу насос муфти та кардан. Також можливі течі рідини. Багато з цих проблем вдалося вирішити лише після рестайлінгу.

Хоча седани з повним приводом можуть вражати своєю прохідністю, деякі моделі мають серйозні проблеми з цією системою, що знижує їх надійність та вартість володіння.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлену Skoda Slavia 2026 вперше показали без камуфляжу

У мережі з'явилися офіційні фотографії оновленої Skoda Slavia 2026 - вперше седан показали без камуфляжу.…

13.11.2025

Автоелектрик пояснив, чи варто ставити більш потужний акумулятор на авто

Взимку автомобілі піддаються особливим випробуванням, і одним із ключових елементів стає акумулятор. У холодний ранок…

13.11.2025

Названа головна помилка водіїв під час прогрівання авто взимку

Взимку більшість водіїв прагнуть якнайшвидше прогріти салон і двигун, проте часто діють неправильно, через що…

12.11.2025

Audi E5 Sportback отримав агресивний дизайн та широкі арки

Audi E5 Sportback 2026 показує, що електромобілі можуть бути не лише технологічними, а й виразними.…

12.11.2025

Топ-5 речей, які врятують вас узимку на дорозі

Холод завжди приходить раптово, і якщо не підготуватися заздалегідь, авто може підвести у найневідповідніший момент.…

12.11.2025

Toyota RAV4 втратила лідерство у рейтингу надійності: хто виявився кращим

Найкращий у світі кросовер — Toyota RAV4 — уже багато років зберігає статус глобального бестселера.…

12.11.2025