Авто

Не все так ідеально: 5 седанів з повним приводом, які можуть підвести власника

Переваги повного приводу в легкових автомобілях очевидні: покращена керованість та підвищений рівень безпеки. Однак існують моделі, де повний привід приносить більше проблем, ніж користі. Ось п’ять седанів, у яких система повного приводу не завжди виправдовує себе.

Хто увійшов до рейтингу

Рейтинг відкриває Subaru Impreza. Цей автомобіль може мати різні варіанти повного приводу в залежності від типу трансмісії. У версії з автоматом використовується багатодискова муфта, яка передає момент на колеса задньої осі, і проблем із таким приводом зазвичай не виникає. Проте версія з механічною коробкою передач оснащена знижувальною передачею і механічним міжосьовим диференціалом з муфтою блокування. Це виявляється слабким місцем: автомобіль може рухатися ривками, особливо під час проходження крутих поворотів. Якщо після чистки муфти проблема не зникає, необхідна заміна міжосьового диференціала.

Jaguar XF також не позбавлений проблем з повним приводом, особливо у версіях з 3-літровими двигунами. Використана роздатка Magna, схожа на конструкцію BMW, але з зубчастою передачею. Для належної роботи потрібно регулярно змінювати олію кожні 50 000 км, а агресивна їзда може призвести до прискореного зносу. Ще одне слабке місце — задній редуктор, який, незважаючи на чавунну конструкцію, не відрізняється високою надійністю.

BMW 3 серії з повним приводом xDrive став нормою, проте експерти радять вибирати задньопривідні варіанти. У xDrive є кілька проблем, таких як швидке зношування шліців переднього кардана, слабка роздатка та відсутність масляного насоса. Після 100 000 км пробігу можуть виникати посмикування під час розгону, а після 120 000 км знадобиться капітальний ремонт.

Volvo S80 другого покоління також має проблеми з повним приводом, який реалізований через кутовий редуктор та муфту Haldex. У редуктора часто виникають корозія, знос шліців і поломки підшипників. У муфти слабким місцем є насос, який забивається при пробігу 100 000 км. Заміна масла рекомендується кожні 30 000 км.

Opel Insignia із повним приводом пропонує гарну керованість, але має низку проблем. На пробігу 100 000 км часто виявляється люфт заднього редуктора, виходять з ладу насос муфти та кардан. Також можливі течі рідини. Багато з цих проблем вдалося вирішити лише після рестайлінгу.

Хоча седани з повним приводом можуть вражати своєю прохідністю, деякі моделі мають серйозні проблеми з цією системою, що знижує їх надійність та вартість володіння.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні посилять покарання за порушення ПДР аж до конфіскації автомобіля

Верховна Рада розглядає законопроєкт №13314, який може суттєво змінити правила для українських водіїв. Найбільш обговорюваними…

01.10.2025

Porsche показала футуристичний салон електричного Cayenne

Porsche представила інтер'єр електричного кросовера Cayenne перед його прем'єрою. Дисплеї приладової панелі та мультимедійної системи…

01.10.2025

Названо 7 правил водіння вночі, які врятують від аварії та штрафу

Нічна їзда в Україні часто стає випробуванням і для автомобіля, і для водія, адже більшість…

01.10.2025

Toyota представить компактний SUV у стилі легендарного FJ Cruiser

Лінійка позашляховиків Toyota традиційно асоціюється з моделями Land Cruiser, які відомі своїми розмірами, надійністю та…

01.10.2025

Верховна Рада готує суворі штрафи за гучні авто та мотоцикли

Верховна Рада готує жорсткі нововведення для власників гучних автомобілів та мотоциклів. У парламенті зареєстровано законопроєкт…

01.10.2025

ТОП-7 причин, чому робота на холостих обертах повільно вбиває автомобіль

Зимова зупинка автомобіля - поширене явище серед українських водіїв, але воно несе чимало ризиків для…

01.10.2025