Авто

Не все так ідеально: 5 седанів з повним приводом, які можуть підвести власника

Share

Переваги повного приводу в легкових автомобілях очевидні: покращена керованість та підвищений рівень безпеки. Однак існують моделі, де повний привід приносить більше проблем, ніж користі. Ось п’ять седанів, у яких система повного приводу не завжди виправдовує себе.

Хто увійшов до рейтингу

Рейтинг відкриває Subaru Impreza. Цей автомобіль може мати різні варіанти повного приводу в залежності від типу трансмісії. У версії з автоматом використовується багатодискова муфта, яка передає момент на колеса задньої осі, і проблем із таким приводом зазвичай не виникає. Проте версія з механічною коробкою передач оснащена знижувальною передачею і механічним міжосьовим диференціалом з муфтою блокування. Це виявляється слабким місцем: автомобіль може рухатися ривками, особливо під час проходження крутих поворотів. Якщо після чистки муфти проблема не зникає, необхідна заміна міжосьового диференціала.

Jaguar XF також не позбавлений проблем з повним приводом, особливо у версіях з 3-літровими двигунами. Використана роздатка Magna, схожа на конструкцію BMW, але з зубчастою передачею. Для належної роботи потрібно регулярно змінювати олію кожні 50 000 км, а агресивна їзда може призвести до прискореного зносу. Ще одне слабке місце — задній редуктор, який, незважаючи на чавунну конструкцію, не відрізняється високою надійністю.

BMW 3 серії з повним приводом xDrive став нормою, проте експерти радять вибирати задньопривідні варіанти. У xDrive є кілька проблем, таких як швидке зношування шліців переднього кардана, слабка роздатка та відсутність масляного насоса. Після 100 000 км пробігу можуть виникати посмикування під час розгону, а після 120 000 км знадобиться капітальний ремонт.

Volvo S80 другого покоління також має проблеми з повним приводом, який реалізований через кутовий редуктор та муфту Haldex. У редуктора часто виникають корозія, знос шліців і поломки підшипників. У муфти слабким місцем є насос, який забивається при пробігу 100 000 км. Заміна масла рекомендується кожні 30 000 км.

Opel Insignia із повним приводом пропонує гарну керованість, але має низку проблем. На пробігу 100 000 км часто виявляється люфт заднього редуктора, виходять з ладу насос муфти та кардан. Також можливі течі рідини. Багато з цих проблем вдалося вирішити лише після рестайлінгу.

Хоча седани з повним приводом можуть вражати своєю прохідністю, деякі моделі мають серйозні проблеми з цією системою, що знижує їх надійність та вартість володіння.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Skoda планує повернути на ринок доступний кросовер Yeti

Skoda планує повернути на ринок модель Yeti як доступний кросовер з сучасним дизайном. Цей автомобіль,…

21.12.2024

За що можуть позбавити прав: три речі, які обов’язково мають бути в авто

Українським водіям слід уважно стежити не лише за власними діями на дорозі, але й за…

21.12.2024

Ціни на автомобілі зростають через перехід до електромобілів

Європейські автовиробники опинилися в непростій ситуації. Через нові, жорсткі норми ЄС вони змушені піднімати ціни…

21.12.2024

Lamborghini відкладає свій перший електрокар на невизначений час

Lamborghini планувала розпочати випуск повноцінних електрокарів після 2025-го, а рік тому навіть показала концепт Lanzador із двигуном потужністю 1…

21.12.2024

Mitsubishi розкриває плани на Pajero Mini з неочікуваними деталями

Компанія Mitsubishi може повернути на конвеєр позашляховик Pajero Mini. Про такий розвиток подій пише японське…

21.12.2024

Geely пояснила, чому не відмовиться від продажу бензинових автомобілів

Geely пояснила, чому не відмовиться від продажу бензинових автомобілів. Генеральний директор компанії Гуй Шеньюе заявив…

21.12.2024