Авто

Які кросовери та позашляховики не радять купувати механіки

Share

SUV зараз на піку популярності, і я розумію, чому люди їх так люблять. Прохідність, комфорт, універсальність – усе це звучить круто. Але є моделі, які замість задоволення принесуть лише головний біль. Досвідчені автомеханіки Кріс Пайл і Майк Вінтер склали список таких авто, і я їх розумію.

Що варто знати

Ось, наприклад, Land Rover Range Rover і Discovery. Вони виглядають шикарно, але ремонтувати їх – то справжня катастрофа для гаманця. До того ж у них постійно щось летить: чи то електроніка, чи турбіни, чи система охолодження. А ще вони швидко втрачають свою вартість.

Toyota 4Runner теж не всім підходить. Так, він класний для бездоріжжя, але реально, хто цим користується щодня? Платити купу грошей за функції, які навіть не потрібні, якось дивно.

Volkswagen Taos, чесно кажучи, взагалі сумнівний вибір. Поломки трапляються часто, ремонт дорогий, а надійність, за словами Consumer Reports, дуже слабка.

Jeep Cherokee, Wagoneer, Wrangler і Gladiator виглядають наче для пригод, але тут свої нюанси. У них часто виникають проблеми з електронікою і трансмісією, плюс витрата масла просто дратує. А Wrangler і Gladiator взагалі не для трас – їм би тільки по ґрунтовках їздити.

Hyundai Tucson – непоганий вибір, але не якщо брати старі моделі. У них слабке місце – двигун і трансмісія. А ось Ford Escape EcoBoost і EcoSport теж далеко не ідеал. У Escape постійні трабли з охолодженням і маслом, а EcoSport просто незручний і часто ламається.

Великі позашляховики на кшталт Tahoe, Suburban, Expedition чи Escalade вражають своїми розмірами, але, чесно, це непрактично для щоденного використання. Їдять багато, важать ще більше, і навіщо вони в місті – незрозуміло.

І нарешті, люксові кросовери. Вони круті, але надто дорогі, складні в обслуговуванні, а знайти майстерню для них – ще той квест. Так що для себе я точно не вибирав би жодну з цих моделей.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіям нагадали про правила використання аварійного сигналу

Автоюрист у бесіді з порталом naav.ru перерахував ситуації, за яких водіїв можуть покарати за увімкнений…

17.06.2025

Скільки безпечно тримати двигун на холостих обертах у заторах

У щільному міському трафіку, де затори стали звичним явищем, двигун автомобіля часто працює на холостих…

17.06.2025

Старий проти нового: хто кращий Land Cruiser 2002 чи Prado 2025

Позашляховики Toyota Land Cruiser завжди славилися своєю надійністю та довговічністю, незалежно від покоління. Проте наскільки…

16.06.2025

Бензин дорожчає, газ дешевшає: як близькосхідний конфлікт вплинув на українські АЗС

Збройний конфлікт між Ізраїлем та Іраном вже відгукнувся на українських автозаправках: за лічені дні бензин…

16.06.2025

ТОП авто, які ламаються частіше, ніж їздять: поради перед купівлею з рук

Попит на вживані авто в Україні стрімко зростає - щодня на платформах з'являються сотні нових…

16.06.2025

Розкрито нові характеристики майбутнього Nissan LEAF

Nissan представив завершальну серію відеооглядів LEAF Insights, у якій детально розповів про ключові технології третього…

16.06.2025