Авто

Які кросовери та позашляховики не радять купувати механіки

Share

SUV зараз на піку популярності, і я розумію, чому люди їх так люблять. Прохідність, комфорт, універсальність – усе це звучить круто. Але є моделі, які замість задоволення принесуть лише головний біль. Досвідчені автомеханіки Кріс Пайл і Майк Вінтер склали список таких авто, і я їх розумію.

Що варто знати

Ось, наприклад, Land Rover Range Rover і Discovery. Вони виглядають шикарно, але ремонтувати їх – то справжня катастрофа для гаманця. До того ж у них постійно щось летить: чи то електроніка, чи турбіни, чи система охолодження. А ще вони швидко втрачають свою вартість.

Toyota 4Runner теж не всім підходить. Так, він класний для бездоріжжя, але реально, хто цим користується щодня? Платити купу грошей за функції, які навіть не потрібні, якось дивно.

Volkswagen Taos, чесно кажучи, взагалі сумнівний вибір. Поломки трапляються часто, ремонт дорогий, а надійність, за словами Consumer Reports, дуже слабка.

Jeep Cherokee, Wagoneer, Wrangler і Gladiator виглядають наче для пригод, але тут свої нюанси. У них часто виникають проблеми з електронікою і трансмісією, плюс витрата масла просто дратує. А Wrangler і Gladiator взагалі не для трас – їм би тільки по ґрунтовках їздити.

Hyundai Tucson – непоганий вибір, але не якщо брати старі моделі. У них слабке місце – двигун і трансмісія. А ось Ford Escape EcoBoost і EcoSport теж далеко не ідеал. У Escape постійні трабли з охолодженням і маслом, а EcoSport просто незручний і часто ламається.

Великі позашляховики на кшталт Tahoe, Suburban, Expedition чи Escalade вражають своїми розмірами, але, чесно, це непрактично для щоденного використання. Їдять багато, важать ще більше, і навіщо вони в місті – незрозуміло.

І нарешті, люксові кросовери. Вони круті, але надто дорогі, складні в обслуговуванні, а знайти майстерню для них – ще той квест. Так що для себе я точно не вибирав би жодну з цих моделей.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Audi готує масштабні скорочення: без роботи залишаться тисячі

Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…

18.03.2025

Блогери знайшли новий спосіб обдурити автопілот Tesla

Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…

18.03.2025

Експерт попередив про ризики їзди на літніх шинах у холодну погоду

Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…

18.03.2025

Audi Q5 PHEV нового покоління позбудеться турбодизельного двигуна

Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…

18.03.2025

Mercedes-Benz тестує новий електричний GLB-Class 2027

Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…

18.03.2025

Audi оновить модельний ряд і випустить 10 нових PHEV та ДВЗ у 2025 році

Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…

18.03.2025