Нещодавнє дослідження показало, що електромобілі у реальних умовах витрачають більше електроенергії, ніж заявлено. У середньому їхнє споживання становить 20,7 кВт-год на 100 км замість зазначених 19,4 кВт-год. Також реальний запас ходу виявився нижчим: 383 км. замість обіцяних 438 км.
Причинами розбіжностей стали такі фактори, як манера водіння, стан доріг та температура довкілля. Крім того, вага автомобіля відіграє ключову роль: кожні додаткові 100 кг збільшують споживання на 0,2 кВт-год.
Цікаво, що незважаючи на технологічний прогрес, електрокари стали менш ефективними через збільшення їх розмірів та потужності. Експерти пропонують ввести для машин енергомітки як для побутової техніки, щоб стимулювати виробників до розробки більш економічних моделей.
Поки що найекономічніші бренди – Dacia, DS і Lucid, але всім гравцям ринку доведеться переглянути свій підхід до ефективності.
Carscoops повідомляє , що під час дорожньої пригоди прототип BMW iX3 зіткнувся лоб у лоб…
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Закон забороняє їздити на автомобілі без передбаченого конструкцією бампера за звичайних умов. Відповідно до пункту…
Leave a Comment