Нещодавнє дослідження показало, що електромобілі у реальних умовах витрачають більше електроенергії, ніж заявлено. У середньому їхнє споживання становить 20,7 кВт-год на 100 км замість зазначених 19,4 кВт-год. Також реальний запас ходу виявився нижчим: 383 км. замість обіцяних 438 км.
Причинами розбіжностей стали такі фактори, як манера водіння, стан доріг та температура довкілля. Крім того, вага автомобіля відіграє ключову роль: кожні додаткові 100 кг збільшують споживання на 0,2 кВт-год.
Цікаво, що незважаючи на технологічний прогрес, електрокари стали менш ефективними через збільшення їх розмірів та потужності. Експерти пропонують ввести для машин енергомітки як для побутової техніки, щоб стимулювати виробників до розробки більш економічних моделей.
Поки що найекономічніші бренди – Dacia, DS і Lucid, але всім гравцям ринку доведеться переглянути свій підхід до ефективності.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment