Нещодавнє дослідження показало, що електромобілі у реальних умовах витрачають більше електроенергії, ніж заявлено. У середньому їхнє споживання становить 20,7 кВт-год на 100 км замість зазначених 19,4 кВт-год. Також реальний запас ходу виявився нижчим: 383 км. замість обіцяних 438 км.
Причинами розбіжностей стали такі фактори, як манера водіння, стан доріг та температура довкілля. Крім того, вага автомобіля відіграє ключову роль: кожні додаткові 100 кг збільшують споживання на 0,2 кВт-год.
Цікаво, що незважаючи на технологічний прогрес, електрокари стали менш ефективними через збільшення їх розмірів та потужності. Експерти пропонують ввести для машин енергомітки як для побутової техніки, щоб стимулювати виробників до розробки більш економічних моделей.
Поки що найекономічніші бренди – Dacia, DS і Lucid, але всім гравцям ринку доведеться переглянути свій підхід до ефективності.
Nissan офіційно запустив у Малайзії компактний електрифікований кросовер KICKS e-POWER Новинка поєднує стильний дизайн та…
Audi A5 продовжує радувати шанувальників: поліпшена стандартна комплектація робить модель ще привабливішою. Що ще відомо…
Експерт поділився перевіреними способами, як можна запобігти замерзанню лобового скла в холодну пору року. Один…
Європейський Союз продовжує просувати плани повної відмови від бензинових та дизельних автомобілів до 2035 року.…
Автовласники вважають за краще поповнювати бак до максимального рівня, щоб надалі економити час та відвідувати…
Співробітники поліції з досвідом здатні з одного погляду визначити, що людина прийняла навіть невелику кількість…
Leave a Comment