Рамний пікап Mazda BT-50 знайшов сучасний дизель та автомат. У Таїланді відкрито прийом заявок на оновлену модель, яка залишається клоном Isuzu D-Max і випускається на тому ж заводі. Mazda підтвердила, що після рестайлінгу на зміну базовому двигуну 1.9 RZ4E прийшла його покращена та форсована версія 2.2 RZ4F. Також замінено коробку передач: замість класичного 6-ступінчастого автомата з’явився 8-ступінчастий тієї ж фірми Aisin.
Презентація Mazda BT-50 відбулася півтора місяці тому, але тоді про техніку базової версії промовчали. Виявилося, з міркувань ієрархії: перші нові агрегати отримали рамні моделі Isuzu. Двигун об’ємом 2,2 літра розвиває 163 кінські сили та 400 Нм.
У початковій версії турбодизель поєднується з 6-ступінчастою “механікою” та заднім приводом. Новий 8-ступінчастий автомат – опція. Поліпшення дозволили знизити витрати пального на десять відсотків. Повний привід доступний тільки для пікапів зі “старшим” 3,0-літровим турбодизелем 4JJ3 (190 сил, 450 Нм): він працює у зв’язці зі старим 6-ступінчастим автоматом.
У найпростішій комплектації з «півторною» кабіною Mazda BT-50 коштує 762 тисячі тайських батів (22 тисячі доларів). Однак «рекламні» версії з багатим салоном, чотиридверною кабіною та повним приводом виявляться майже вдвічі дорожчими.
Китайська компанія Zeekr презентувала оновлену версію свого флагманського електромобіля 001 — це вже друге велике…
Актуальному Audi Q7 другого покоління виповнилося вже десять років. Попри дві модернізації, модель так і…
Питання проходження техогляду для вантажопасажирських автомобілів часто викликає суперечки. Поліція інколи прирівнює їх до вантажних…
На честь 20-річчя свого дизайн-центру Centro Stile компанія Lamborghini представила концепт-кар Manifesto – сміливе бачення…
Британський журнал What Car? оприлюднив результати масштабного дослідження Reliability Survey 2025, у якому проаналізували відгуки…
У мережі з'явилися перші фотографії нового, більш доступного Tesla Model Y, зроблені на дорогах Техасу.…
Leave a Comment