Рамний пікап Mazda BT-50 знайшов сучасний дизель та автомат. У Таїланді відкрито прийом заявок на оновлену модель, яка залишається клоном Isuzu D-Max і випускається на тому ж заводі. Mazda підтвердила, що після рестайлінгу на зміну базовому двигуну 1.9 RZ4E прийшла його покращена та форсована версія 2.2 RZ4F. Також замінено коробку передач: замість класичного 6-ступінчастого автомата з’явився 8-ступінчастий тієї ж фірми Aisin.
Презентація Mazda BT-50 відбулася півтора місяці тому, але тоді про техніку базової версії промовчали. Виявилося, з міркувань ієрархії: перші нові агрегати отримали рамні моделі Isuzu. Двигун об’ємом 2,2 літра розвиває 163 кінські сили та 400 Нм.
У початковій версії турбодизель поєднується з 6-ступінчастою “механікою” та заднім приводом. Новий 8-ступінчастий автомат – опція. Поліпшення дозволили знизити витрати пального на десять відсотків. Повний привід доступний тільки для пікапів зі “старшим” 3,0-літровим турбодизелем 4JJ3 (190 сил, 450 Нм): він працює у зв’язці зі старим 6-ступінчастим автоматом.
У найпростішій комплектації з «півторною» кабіною Mazda BT-50 коштує 762 тисячі тайських батів (22 тисячі доларів). Однак «рекламні» версії з багатим салоном, чотиридверною кабіною та повним приводом виявляться майже вдвічі дорожчими.
Верховна Рада розглядає законопроєкт, який може суттєво змінити правила керування автомобілем для водіїв старшого віку.…
Багато водіїв знають, що режим N - нейтраль в автоматичній коробці передач - призначений для…
BMW представила оновлений iX3 2026, який має всі шанси змінити розстановку сил у сегменті електрокросоверів.…
Попри воєнний стан, питання штрафів для власників авто на іноземній реєстрації залишається актуальним. Тисячі водіїв…
В Україні загострилася ситуація з дизельним пальним, і ціни можуть зрости. Про це попереджає директор…
Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…
Leave a Comment