Рамний пікап Mazda BT-50 тепер з сучасним дизелем та автоматичною коробкою

Час читання: < 1 хв.
0
Рамний пікап Mazda BT-50 тепер з сучасним дизелем та автоматичною коробкою

Рамний пікап Mazda BT-50 знайшов сучасний дизель та автомат. У Таїланді відкрито прийом заявок на оновлену модель, яка залишається клоном Isuzu D-Max і випускається на тому ж заводі. Mazda підтвердила, що після рестайлінгу на зміну базовому двигуну 1.9 RZ4E прийшла його покращена та форсована версія 2.2 RZ4F. Також замінено коробку передач: замість класичного 6-ступінчастого автомата з’явився 8-ступінчастий тієї ж фірми Aisin.

Що відомо про новинку

Презентація Mazda BT-50 відбулася півтора місяці тому, але тоді про техніку базової версії промовчали. Виявилося, з міркувань ієрархії: перші нові агрегати отримали рамні моделі Isuzu. Двигун об’ємом 2,2 літра розвиває 163 кінські сили та 400 Нм.

У початковій версії турбодизель поєднується з 6-ступінчастою “механікою” та заднім приводом. Новий 8-ступінчастий автомат – опція. Поліпшення дозволили знизити витрати пального на десять відсотків. Повний привід доступний тільки для пікапів зі “старшим” 3,0-літровим турбодизелем 4JJ3 (190 сил, 450 Нм): він працює у зв’язці зі старим 6-ступінчастим автоматом.

Реклама

У найпростішій комплектації з «півторною» кабіною Mazda BT-50 коштує 762 тисячі тайських батів (22 тисячі доларів). Однак «рекламні» версії з багатим салоном, чотиридверною кабіною та повним приводом виявляться майже вдвічі дорожчими.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!