Створити надійний двигун, який без особливих проблем проїде сотні тисяч кілометрів, начебто не така вже й складна задача. Але чомусь у сучасних авто такі мотори – це скоріше виняток, ніж правило. Виробники намагаються вичавити максимум потужності з мінімального об’єму, знизити витрату пального, і через це починають використовувати якісь космічні матеріали та незрозумілі технології. Конструкції ускладнюються, а з ними і зростає ризик поломок.
Чесно кажучи, чим простіший двигун і менше в ньому зайвих деталей, тим довше він працюватиме. Якщо блок з чавуну, турбіни і фазорегуляторів нема, а об’єм двигуна солідний – ось це, друзі, мрія кожного, хто не хоче частих візитів на СТО. Сучасні китайські машини такими моторами не радують, але от на старіших авто з пробігом їх ще можна знайти. Такі агрегати реально переживуть усе, навіть кузов, який може згнити раніше, ніж двигун відправиться на пенсію.
От, наприклад, двигун Renault К4М, знайомий багатьом власникам Logan, Duster чи навіть Largus. Він надійний, але має свої “капризи” – ремінь ГРМ доведеться міняти кожні 60 тисяч кілометрів, інакше ризикуєте зламати клапани. А ще водяний насос там доволі тендітний. Але якщо доглядати за ним, цей мотор може проїхати до півмільйона! Вражає, правда?
Або ось двигун Volkswagen 1.6 MPI, який ставлять на Polo чи Rapid. Теж простий і надійний, хоча старі версії трохи “під’їдали” масло. З новими таких проблем вже нема, і загалом до ремонту він витримує десь 300 тисяч кілометрів – для сучасного двигуна це більше, ніж непогано.
Ще згадую Nissan HR16DE, який можна знайти на Juke чи Qashqai. Мотор надійний, але має свої приколи. Наприклад, часто “заліпають” поршневі кільця, через що починає їсти масло. А свічки там змінювати – це справжній квест! Але головне, що ланцюг ГРМ можна не чіпати до 250 тисяч, а весь мотор спокійно протримається 350 тисяч кілометрів.
Peugeot EC5 – теж непоганий варіант. Його ще ставлять на нові 301 і C4 Sedan. Чавунний блок, гідрокомпенсатори – все, як має бути. Хоча каталітичний нейтралізатор він «вбиває» швидко, але це, мабуть, єдиний його серйозний мінус. Зате ресурс двигуна – аж 400 тисяч кілометрів!
І не можна не згадати корейця Hyundai G4FC. Він простий, як двері, хоча і має свої нюанси. Наприклад, каталітичний нейтралізатор тут треба берегти, бо він може зруйнуватися, а кераміка – потрапити в двигун. Але якщо використовувати якісний бензин і доглядати за ним, він легко “відбігає” 300 тисяч і більше.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment