Авто

Топ-5 найбільш надійних бензинових двигунів сучасності

Share

Створити надійний двигун, який без особливих проблем проїде сотні тисяч кілометрів, начебто не така вже й складна задача. Але чомусь у сучасних авто такі мотори – це скоріше виняток, ніж правило. Виробники намагаються вичавити максимум потужності з мінімального об’єму, знизити витрату пального, і через це починають використовувати якісь космічні матеріали та незрозумілі технології. Конструкції ускладнюються, а з ними і зростає ризик поломок.

Що варто знати

Чесно кажучи, чим простіший двигун і менше в ньому зайвих деталей, тим довше він працюватиме. Якщо блок з чавуну, турбіни і фазорегуляторів нема, а об’єм двигуна солідний – ось це, друзі, мрія кожного, хто не хоче частих візитів на СТО. Сучасні китайські машини такими моторами не радують, але от на старіших авто з пробігом їх ще можна знайти. Такі агрегати реально переживуть усе, навіть кузов, який може згнити раніше, ніж двигун відправиться на пенсію.

От, наприклад, двигун Renault К4М, знайомий багатьом власникам Logan, Duster чи навіть Largus. Він надійний, але має свої “капризи” – ремінь ГРМ доведеться міняти кожні 60 тисяч кілометрів, інакше ризикуєте зламати клапани. А ще водяний насос там доволі тендітний. Але якщо доглядати за ним, цей мотор може проїхати до півмільйона! Вражає, правда?

Або ось двигун Volkswagen 1.6 MPI, який ставлять на Polo чи Rapid. Теж простий і надійний, хоча старі версії трохи “під’їдали” масло. З новими таких проблем вже нема, і загалом до ремонту він витримує десь 300 тисяч кілометрів – для сучасного двигуна це більше, ніж непогано.

Ще згадую Nissan HR16DE, який можна знайти на Juke чи Qashqai. Мотор надійний, але має свої приколи. Наприклад, часто “заліпають” поршневі кільця, через що починає їсти масло. А свічки там змінювати – це справжній квест! Але головне, що ланцюг ГРМ можна не чіпати до 250 тисяч, а весь мотор спокійно протримається 350 тисяч кілометрів.

Peugeot EC5 – теж непоганий варіант. Його ще ставлять на нові 301 і C4 Sedan. Чавунний блок, гідрокомпенсатори – все, як має бути. Хоча каталітичний нейтралізатор він «вбиває» швидко, але це, мабуть, єдиний його серйозний мінус. Зате ресурс двигуна – аж 400 тисяч кілометрів!

І не можна не згадати корейця Hyundai G4FC. Він простий, як двері, хоча і має свої нюанси. Наприклад, каталітичний нейтралізатор тут треба берегти, бо він може зруйнуватися, а кераміка – потрапити в двигун. Але якщо використовувати якісний бензин і доглядати за ним, він легко “відбігає” 300 тисяч і більше.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Mercedes-Benz запустив продажі нового S-класу 2025 року: ціни та комплектації

Оновлений седан Mercedes-Benz S-класу 2025 року вийшов на китайський ринок, де він представлений у п'яти…

19.02.2025

Поліцейські на блокпостах вигадують порушення ПДР для водіїв

Три роки війни з РФ залишили відбиток на житті українців, і блокпости на дорогах стали…

19.02.2025

Оновлений 7-місний крос Kia Carens 2025 вийшов на дорожні випробування

7-місний кросовер Kia Carens продовжує залишатися одним із найбільш популярних автомобілів свого класу на індійському…

19.02.2025

Найдешевший Toyota Land Cruiser здивував несподівано низькою ціною

Однією з найбільш очікуваних новинок Toyota у сегменті позашляховиків найближчих років стане компактна модель, яка…

19.02.2025

Audi піднімає ціни на преміальні моделі через натиск китайських авто

Німецький автоконцерн Audi оголосив, що наступне покоління його флагманських моделей стане ще дорожчим. Причина такого…

19.02.2025

Новий Hyundai Palisade отримає версію для Off-road (ФОТО)

Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…

18.02.2025