З настанням холодів важливо подбати про готовність автомобіля до зимових випробувань. Однак багато водіїв обмежуються лише сезонною заміною гуми. Власник СТО в інтерв’ю розповів, які системи машини слід перевірити перед морозом.
Одним із найважливіших компонентів, які потрібно перевірити перед зимою, є АКБ. Щоразу перед запуском ДВС потрібно слухати, наскільки легко стартер обертає колінчастий вал. Якщо він працює важко або видно, що світло в салоні тьмяніє, можливо, акумулятор потребує зарядки або заміни. Повністю заряджена батарея повинна мати напругу не менше 12,6, коли мотор вимкнений. Якщо вона нижча, це ознака того, що з АКБ щось не так.
Якщо у транспортному засобі використовується «літнє» масло (наприклад, 10W-40), його слід замінити на варіант з меншою в’язкістю з першою цифрою п’ять або нуль (наприклад, 5W-30 або 0W-40). Це забезпечить більш плавну роботу ДВЗ за низьких температур. Термостат регулює температуру двигуна. Перед зимою важливо переконатись, що він працює правильно. Заклинивший термостат може призвести до того, що силовий агрегат не досягне оптимальної робочої температури.
Крім того, варто перевірити систему охолодження, щоб переконатися, що вона правильно заповнена і рідина в хорошому стані. Також варто переконатися в тому, що антифриз не циркулює постійно через радіатор, тому що це може завадити двигуну прогріватися в холодні місяці. Також варто звернути увагу на вентилятор обігрівача. Він має нормально працювати у всіх режимах.
Проїзд блокпостів в Україні став звичною частиною щоденних поїздок, але навіть стандартна перевірка може затягнутися,…
Багато водіїв не підозрюють, що їхній автомобіль має функції, що виходять за рамки звичайних можливостей.…
Один із найдешевших автомобілів у лінійці компанії Honda – седан City – готується перейти у…
Седан Mercedes-Benz E-Class 2002 року встановив рекорд, здолавши понад 2,2 мільйони кілометрів. Автомобіль довгі роки…
Поліція зупинила автомобіль нібито за порушення правил дорожнього руху, проте водій відмовився пред'являти документи, аргументуючи,…
Особливо важливо перевіряти стан двигуна, коли пробіг автомобіля перевищує 200 тисяч кілометрів, а капітальний ремонт…
Leave a Comment