Авто

Чому сучасні авто рідко використовують постійний повний привід

Дивно, як все змінюється у світі автомобілів. Ще зовсім недавно постійний повний привід був ледь не стандартом, а зараз він стає рідкістю. Найпоширенішим тепер є той самий AWD — автоматично підключаємий повний привід. Він зручний, бо сам вирішує, коли підключити додаткову вісь, і не треба про це думати. Жорстко підключаємий привід теж ще зустрічається, але частіше в позашляховиках, пікапах чи навіть у середніх вантажівках. А от постійний привід — це вже історія, хоча й крута.

Що варто знати

Я завжди захоплювався тим, як такі машини долають будь-яке бездоріжжя. Не треба ні зниженої передачі, ні зайвих маніпуляцій — просто їдеш і впевнений, що твоя машина не підведе. Але з іншого боку, я розумію, чому цей привід втрачає популярність. По-перше, він дорогий. І це стосується не лише виробництва, а й кінцевої ціни машини. По-друге, апетит у таких авто будь здоровий — постійно крутити всі осі, звісно, потребує більше пального. І по-третє, не завжди просто впоратися з таким авто на слизькій дорозі. У цьому AWD явно виграє, бо допомагає розподілом тяги.

Власне, це і пояснює, чому більшість виробників переходять на інші системи. Але є ще машини, де постійний привід залишають, і це викликає повагу. Наприклад, та сама Lada Niva, чи кілька моделей Range Rover, або ж вічно надійний Subaru.

Отак виходить, що постійний повний привід поступово стає рідкістю. Але це, напевно, нормально — прогрес диктує свої правила. Хоча я все одно вважаю, що для складних умов він був і залишається найкращим варіантом.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025