Дивно, як все змінюється у світі автомобілів. Ще зовсім недавно постійний повний привід був ледь не стандартом, а зараз він стає рідкістю. Найпоширенішим тепер є той самий AWD — автоматично підключаємий повний привід. Він зручний, бо сам вирішує, коли підключити додаткову вісь, і не треба про це думати. Жорстко підключаємий привід теж ще зустрічається, але частіше в позашляховиках, пікапах чи навіть у середніх вантажівках. А от постійний привід — це вже історія, хоча й крута.
Я завжди захоплювався тим, як такі машини долають будь-яке бездоріжжя. Не треба ні зниженої передачі, ні зайвих маніпуляцій — просто їдеш і впевнений, що твоя машина не підведе. Але з іншого боку, я розумію, чому цей привід втрачає популярність. По-перше, він дорогий. І це стосується не лише виробництва, а й кінцевої ціни машини. По-друге, апетит у таких авто будь здоровий — постійно крутити всі осі, звісно, потребує більше пального. І по-третє, не завжди просто впоратися з таким авто на слизькій дорозі. У цьому AWD явно виграє, бо допомагає розподілом тяги.
Власне, це і пояснює, чому більшість виробників переходять на інші системи. Але є ще машини, де постійний привід залишають, і це викликає повагу. Наприклад, та сама Lada Niva, чи кілька моделей Range Rover, або ж вічно надійний Subaru.
Отак виходить, що постійний повний привід поступово стає рідкістю. Але це, напевно, нормально — прогрес диктує свої правила. Хоча я все одно вважаю, що для складних умов він був і залишається найкращим варіантом.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment