Авто

Офіційно представлено оновлену версію Toyota Supra (ФОТО)

Компанія Toyota показала оновлену GR Supra Lightweight Evo. Набір покращень буде доступний тільки для машин з трилітровим двигуном і до його складу увійдуть доробки щодо підвіски, гальм, мехатроніки та аеродинаміки. У свою чергу, лімітована GR Supra A90 Final Edition отримає компоненти від гоночної GR Supra GT4 і буде випущена тиражем 300 екземплярів. Ще у такого купе потужніший двигун: 435 кінських сил і 570 Нм крутного моменту.

Що відомо про новинку

Анонсоване Toyota Gazoo Racing оновлення «Супри» з 3,0-літровою «шісткою» та випуск лімітованої версії A90 Final Edition плавно підводять нас до кінця життєвого циклу нинішнього спорткара. Тому цікавим є набір заготовлених поліпшень. Для GR Supra Lightweight Evo це перекалібровані електроннокеровані амортизатори, потовщений передній стабілізатор, посилені скоби та сайлентблоки – все те, що позитивно позначиться на рівні зворотного зв’язку та керованості.

Позаду купе з’явиться додаткова розпірка, зміниться алгоритм роботи рульового управління і кути розвалу коліс. Крім того, буде змінено програму керування активного диференціала, а на передній осі встановлять гальмівні диски Brembo збільшеного діаметра. Нарешті, «Супре» обіцяні нові матові чорні колеса, задній спойлер з вуглепластику, аеродинамічні накладки на передні арки та комбінована оббивка крісла водія шкірою та алькантарою.

У лімітованої GR Supra A90 Final Edition за рахунок оптимізації впуску і переходу на каталізатор з низьким протитиском також збільшиться віддача: замість 387 кінських сил і 500 Нм буде 435 сил і 570 Нм. У піддоні картера купе встановлять потокорегулюючу перегородку, що запобігає нерівномірному розподілу масла при високих значеннях поперечного прискорення. Фішками спецверсії також стануть випускна система Akrapovič, гальма Brembo з перфорованими дисками, сталеві гальмівні шланги та регульовані амортизатори KW від GR Supra GT4 з 12 рівнями стиснення та 16 відбою.

У шасі додадуть більше розпірок-підсилювачів, на кузов – аеродинамічних елементів у стилі тієї ж GR Supra GT4. У салоні встановлять вуглепластикові крісла-ковші Recaro Podium CF з оббивкою з алькантари, причому цей же матеріал буде використаний для керма, центрального підлокітника, передньої панелі та важеля КПП. Усього планується випустити лише 300 екземплярів GR Supra A90 Final Edition, все – з шестиступінчастою “механікою”, тоді як звичайні машини доступні ще й з восьмидіапазонним автоматом. Старт продажів новинок у Європі запланований на весну 2025 року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Названо найнадійніші сімейні хетчбеки за результатами 2025 року

Сімейні хетчбеки залишаються популярними, навіть попри моду на кросовери. Вони часто купуються на вторинному ринку,…

14.12.2025

Названо несподіваний побічний ефект електромобілів

З поширенням електромобілів усе більше пасажирів скаржаться на нудоту, запаморочення та дезорієнтацію під час поїздок.…

14.12.2025

Новий Nissan Xterra стане конкурентом Toyota Land Cruiser

Nissan готується відродити рамний позашляховик Xterra. Хоча компанія вже офіційно підтвердила повернення цієї легендарної моделі,…

14.12.2025

В Україні виник дефіцит зелених номерів для електромобілів

В Україні загострилася проблема з реєстрацією електромобілів через нестачу зелених державних номерних знаків у сервісних…

14.12.2025

Як уникнути ДТП взимку: основні помилки водіїв

Взимку кількість ДТП різко зростає через ожеледицю та слизькі дороги. Автомобіль гірше слухається керма, збільшується…

14.12.2025

Porsche відмовляється від повної електрифікації Boxster і Cayman 718

Porsche змінила плани щодо наступного покоління Boxster і Cayman 718. Спочатку компанія планувала зробити їх…

14.12.2025