Компанія Toyota показала оновлену GR Supra Lightweight Evo. Набір покращень буде доступний тільки для машин з трилітровим двигуном і до його складу увійдуть доробки щодо підвіски, гальм, мехатроніки та аеродинаміки. У свою чергу, лімітована GR Supra A90 Final Edition отримає компоненти від гоночної GR Supra GT4 і буде випущена тиражем 300 екземплярів. Ще у такого купе потужніший двигун: 435 кінських сил і 570 Нм крутного моменту.
Анонсоване Toyota Gazoo Racing оновлення «Супри» з 3,0-літровою «шісткою» та випуск лімітованої версії A90 Final Edition плавно підводять нас до кінця життєвого циклу нинішнього спорткара. Тому цікавим є набір заготовлених поліпшень. Для GR Supra Lightweight Evo це перекалібровані електроннокеровані амортизатори, потовщений передній стабілізатор, посилені скоби та сайлентблоки – все те, що позитивно позначиться на рівні зворотного зв’язку та керованості.
Позаду купе з’явиться додаткова розпірка, зміниться алгоритм роботи рульового управління і кути розвалу коліс. Крім того, буде змінено програму керування активного диференціала, а на передній осі встановлять гальмівні диски Brembo збільшеного діаметра. Нарешті, «Супре» обіцяні нові матові чорні колеса, задній спойлер з вуглепластику, аеродинамічні накладки на передні арки та комбінована оббивка крісла водія шкірою та алькантарою.
У лімітованої GR Supra A90 Final Edition за рахунок оптимізації впуску і переходу на каталізатор з низьким протитиском також збільшиться віддача: замість 387 кінських сил і 500 Нм буде 435 сил і 570 Нм. У піддоні картера купе встановлять потокорегулюючу перегородку, що запобігає нерівномірному розподілу масла при високих значеннях поперечного прискорення. Фішками спецверсії також стануть випускна система Akrapovič, гальма Brembo з перфорованими дисками, сталеві гальмівні шланги та регульовані амортизатори KW від GR Supra GT4 з 12 рівнями стиснення та 16 відбою.
У шасі додадуть більше розпірок-підсилювачів, на кузов – аеродинамічних елементів у стилі тієї ж GR Supra GT4. У салоні встановлять вуглепластикові крісла-ковші Recaro Podium CF з оббивкою з алькантари, причому цей же матеріал буде використаний для керма, центрального підлокітника, передньої панелі та важеля КПП. Усього планується випустити лише 300 екземплярів GR Supra A90 Final Edition, все – з шестиступінчастою “механікою”, тоді як звичайні машини доступні ще й з восьмидіапазонним автоматом. Старт продажів новинок у Європі запланований на весну 2025 року.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment