Зима – це той час, коли машини починають показувати свій характер. Одна з найбільших проблем, яка мене дратує, – це коли двигун не заводиться через мороз. Якщо акумулятор раптом «сів», а прикурити нема від кого, є перевірений спосіб – запускати «з поштовху». Але, чесно кажучи, він підходить тільки для машин із механікою.
Сам пробував не раз. Головне, щоб або була дорога з ухилом, або друзі, готові підставити плечі й штовхнути машину. Тоді справа піде як по маслу. Спершу знімаєш авто з ручника, вмикаєш запалювання і обираєш другу або третю передачу. Якщо пощастило бути на схилі, просто відпускаєш гальма, і машина котиться вниз. Якщо ні, друзі розганяють авто до хоча б 10–20 км/год.
І ось тут найважливіше – швидко і плавно відпустити зчеплення. Це той момент, коли мотор має прокинутися. Як тільки почув звук роботи двигуна, перемикаєшся на нейтральну й дозволяєш йому трохи попрацювати, щоб акумулятор підзарядився.
Якщо не вийшло з першого разу, не варто засмучуватися – треба пробувати ще раз. Головне, вимкнути все зайве, як-от фари чи обігрівач, щоб зняти зайве навантаження. А вже після успішного запуску раджу перевірити акумулятор і свічки, бо без цього знову можуть бути сюрпризи.
Цей спосіб не раз мене виручав, але, відверто кажучи, краще підготувати машину до зими заздалегідь. Так і часу зекономиш, і нерви збережеш.
Безперервне підвищення цін на пальне в Україні протягом кількох місяців і невизначеність щодо їх стабілізації…
У жовтні водіям варто подумати про заміну літньої гуми на зимову, адже сезонні шини забезпечують…
Перші зображення нового Kia Sorento вже з'явилися в Мережі, хоча офіційний дебют моделі очікується лише…
Nissan продовжує долати наслідки фінансової кризи: продажі падають, дилерські центри зачиняються, а частина моделей втрачає…
На вторинному ринку білі автомобілі зазвичай дешевші, бо білий - це простий і недорогий у…
Toyota готується представити нове покоління позашляховика Fortuner, який побудований на тій же платформі, що й…
Leave a Comment