Зима – це той час, коли машини починають показувати свій характер. Одна з найбільших проблем, яка мене дратує, – це коли двигун не заводиться через мороз. Якщо акумулятор раптом «сів», а прикурити нема від кого, є перевірений спосіб – запускати «з поштовху». Але, чесно кажучи, він підходить тільки для машин із механікою.
Сам пробував не раз. Головне, щоб або була дорога з ухилом, або друзі, готові підставити плечі й штовхнути машину. Тоді справа піде як по маслу. Спершу знімаєш авто з ручника, вмикаєш запалювання і обираєш другу або третю передачу. Якщо пощастило бути на схилі, просто відпускаєш гальма, і машина котиться вниз. Якщо ні, друзі розганяють авто до хоча б 10–20 км/год.
І ось тут найважливіше – швидко і плавно відпустити зчеплення. Це той момент, коли мотор має прокинутися. Як тільки почув звук роботи двигуна, перемикаєшся на нейтральну й дозволяєш йому трохи попрацювати, щоб акумулятор підзарядився.
Якщо не вийшло з першого разу, не варто засмучуватися – треба пробувати ще раз. Головне, вимкнути все зайве, як-от фари чи обігрівач, щоб зняти зайве навантаження. А вже після успішного запуску раджу перевірити акумулятор і свічки, бо без цього знову можуть бути сюрпризи.
Цей спосіб не раз мене виручав, але, відверто кажучи, краще підготувати машину до зими заздалегідь. Так і часу зекономиш, і нерви збережеш.
Практика показує, що середній термін служби автошин становить 5 сезонів. Після цього водії стикаються з…
От чесно, навіть не думав, що за звичну всім «аварійку» можна серйозно поплатитися. Виявляється, в…
Регулярна заміна масла - це одна з важливих процедур, яка дозволяє підтримувати ефективну роботу силового…
Kia розробляє нову генерацію кросовера Kia Seltos. Автомобіль замислювався як «паркетник» для країн, що розвиваються,…
Mercedes-Benz різко скоротить витрати через економічні проблеми. Криза, що охопила німецький автопром, дісталася Mercedes-Benz. Як…
Незважаючи на те, що більшість машин зараз воліють оснащувати сучасними електронними гальмами стоянки, тим не…
Leave a Comment