Зима – це той час, коли машини починають показувати свій характер. Одна з найбільших проблем, яка мене дратує, – це коли двигун не заводиться через мороз. Якщо акумулятор раптом «сів», а прикурити нема від кого, є перевірений спосіб – запускати «з поштовху». Але, чесно кажучи, він підходить тільки для машин із механікою.
Сам пробував не раз. Головне, щоб або була дорога з ухилом, або друзі, готові підставити плечі й штовхнути машину. Тоді справа піде як по маслу. Спершу знімаєш авто з ручника, вмикаєш запалювання і обираєш другу або третю передачу. Якщо пощастило бути на схилі, просто відпускаєш гальма, і машина котиться вниз. Якщо ні, друзі розганяють авто до хоча б 10–20 км/год.
І ось тут найважливіше – швидко і плавно відпустити зчеплення. Це той момент, коли мотор має прокинутися. Як тільки почув звук роботи двигуна, перемикаєшся на нейтральну й дозволяєш йому трохи попрацювати, щоб акумулятор підзарядився.
Якщо не вийшло з першого разу, не варто засмучуватися – треба пробувати ще раз. Головне, вимкнути все зайве, як-от фари чи обігрівач, щоб зняти зайве навантаження. А вже після успішного запуску раджу перевірити акумулятор і свічки, бо без цього знову можуть бути сюрпризи.
Цей спосіб не раз мене виручав, але, відверто кажучи, краще підготувати машину до зими заздалегідь. Так і часу зекономиш, і нерви збережеш.
Автоексперт нагадав, що при виїзді автомобіля на ожеледицю ризик втрати керованості зростає багаторазово, особливо якщо…
Renault готує до зміни покоління свій популярний кросовер Duster. Прототипи вже проходять активні тести і…
Продажі електромобілів в Україні різко зросли за останні місяці, оновивши рекорди як цього, так і…
Volkswagen готує до виходу на бразильський ринок новий Tiguan, який пройшов краш-тести Latin NCAP і…
Правильне перевезення дітей - це не просто питання безпеки, а й дотримання закону. Водії повинні…
Німеччина разом із союзниками в ЄС намагається відстрочити повну відмову від двигунів внутрішнього згоряння до…
Leave a Comment