Регулярна заміна масла – це одна з важливих процедур, яка дозволяє підтримувати ефективну роботу силового агрегату, забезпечуючи його тривалу експлуатацію. Це запобігає його передчасному зносу і допомагає уникнути дорогого ремонту. Моторист розповів, як часто потрібно міняти оливу у ДВЗ.
Тривалі простої в умовах інтенсивного руху – звичайна справа в містах, а робота на холостому ході без руху збільшує навантаження на ДВЗ і прискорює розкладання мастильного матеріалу. Крім того, клімат в Україні характеризується різкими сезонними зрушеннями, які впливають на в’язкість оливи та ефективність «движка». Холодний пуск взимку та високі температури влітку вимагають додаткових зусиль від оливи.
Також часті короткі поїздки не дозволяють силовому агрегату досягти оптимальної робочої температури, що призводить до накопичення вологи та утворення осаду в оливі.
Виробники зазвичай проектують двигуни, розраховані на термін служби не менше п’яти років при нормальному використанні, але багато людей в Росії експлуатують свої автомобілі набагато довше. тис. км. Однак можна робити це й частіше.
Kia розробляє нову генерацію кросовера Kia Seltos. Автомобіль замислювався як «паркетник» для країн, що розвиваються,…
Mercedes-Benz різко скоротить витрати через економічні проблеми. Криза, що охопила німецький автопром, дісталася Mercedes-Benz. Як…
Незважаючи на те, що більшість машин зараз воліють оснащувати сучасними електронними гальмами стоянки, тим не…
Ілон Маск продовжує вражати всіх, його стан просто вражаючий! За останніми даними Bloomberg, його статки…
Усі знають, що керувати транспортним засобом у стані алкогольного сп'яніння заборонено. За це можна отримати…
Взимку навіть досвідчені водії намагаються максимально уникнути потенційних проблем на дорозі. Від неконтрольованого замету на…
Leave a Comment