Регулярна заміна масла – це одна з важливих процедур, яка дозволяє підтримувати ефективну роботу силового агрегату, забезпечуючи його тривалу експлуатацію. Це запобігає його передчасному зносу і допомагає уникнути дорогого ремонту. Моторист розповів, як часто потрібно міняти оливу у ДВЗ.
Тривалі простої в умовах інтенсивного руху – звичайна справа в містах, а робота на холостому ході без руху збільшує навантаження на ДВЗ і прискорює розкладання мастильного матеріалу. Крім того, клімат в Україні характеризується різкими сезонними зрушеннями, які впливають на в’язкість оливи та ефективність «движка». Холодний пуск взимку та високі температури влітку вимагають додаткових зусиль від оливи.
Також часті короткі поїздки не дозволяють силовому агрегату досягти оптимальної робочої температури, що призводить до накопичення вологи та утворення осаду в оливі.
Виробники зазвичай проектують двигуни, розраховані на термін служби не менше п’яти років при нормальному використанні, але багато людей в Росії експлуатують свої автомобілі набагато довше. тис. км. Однак можна робити це й частіше.
В Україні існує чіткий перелік причин, за якими поліція може зупинити транспортний засіб, і далеко…
Mercedes-AMG готується до виходу на незвичну для себе територію - преміальних електричних SUV, і робить…
Зупинка автомобіля для перевірки співробітниками поліції на дорозі зазвичай сприймається негативно. Однак найчастіше саме неправильні…
Шведський виробник автомобілів Volvo продовжує підігрівати інтерес до свого нового електричного кросовера EX60. Нещодавно компанія…
Сучасні автомобілі оснащені безліччю функцій, і не всі водії повністю розуміють, для чого призначені деякі…
Корейська компанія, згідно з інсайдерами, вже працює над Kia K5 2026 року нового покоління. Але,…
Leave a Comment