Регулярна заміна масла – це одна з важливих процедур, яка дозволяє підтримувати ефективну роботу силового агрегату, забезпечуючи його тривалу експлуатацію. Це запобігає його передчасному зносу і допомагає уникнути дорогого ремонту. Моторист розповів, як часто потрібно міняти оливу у ДВЗ.
Тривалі простої в умовах інтенсивного руху – звичайна справа в містах, а робота на холостому ході без руху збільшує навантаження на ДВЗ і прискорює розкладання мастильного матеріалу. Крім того, клімат в Україні характеризується різкими сезонними зрушеннями, які впливають на в’язкість оливи та ефективність «движка». Холодний пуск взимку та високі температури влітку вимагають додаткових зусиль від оливи.
Також часті короткі поїздки не дозволяють силовому агрегату досягти оптимальної робочої температури, що призводить до накопичення вологи та утворення осаду в оливі.
Виробники зазвичай проектують двигуни, розраховані на термін служби не менше п’яти років при нормальному використанні, але багато людей в Росії експлуатують свої автомобілі набагато довше. тис. км. Однак можна робити це й частіше.
Mercedes-Benz офіційно підтвердив розробку компактної версії G-Class, яку в пресі вже назвали Baby G. Новий…
Останнім часом японські автовиробники активно взялися за створення для своїх популярних кросоверів так званих позашляхових…
Водіям слід звернути увагу, що розпочинається перший етап впровадження нової системи «Е-запис», про що повідомляє…
Українці активно купують вживані автомобілі з-за кордону, і за результатами січня 2025 року, кожен четвертий…
Журналіст Джеремі Кларксон припинив свою діяльність як провідне автомобільне шоу «Топ Гір» та «Гранд Тур»,…
Надійність — один із найважливіших факторів при купівлі вживаного автомобіля. Існує чимало моделей, які відзначаються…
Leave a Comment