Регулярна заміна масла – це одна з важливих процедур, яка дозволяє підтримувати ефективну роботу силового агрегату, забезпечуючи його тривалу експлуатацію. Це запобігає його передчасному зносу і допомагає уникнути дорогого ремонту. Моторист розповів, як часто потрібно міняти оливу у ДВЗ.
Тривалі простої в умовах інтенсивного руху – звичайна справа в містах, а робота на холостому ході без руху збільшує навантаження на ДВЗ і прискорює розкладання мастильного матеріалу. Крім того, клімат в Україні характеризується різкими сезонними зрушеннями, які впливають на в’язкість оливи та ефективність «движка». Холодний пуск взимку та високі температури влітку вимагають додаткових зусиль від оливи.
Також часті короткі поїздки не дозволяють силовому агрегату досягти оптимальної робочої температури, що призводить до накопичення вологи та утворення осаду в оливі.
Виробники зазвичай проектують двигуни, розраховані на термін служби не менше п’яти років при нормальному використанні, але багато людей в Росії експлуатують свої автомобілі набагато довше. тис. км. Однак можна робити це й частіше.
Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…
У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…
Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…
Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…
Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…
Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…
Leave a Comment