Регулярна заміна масла – це одна з важливих процедур, яка дозволяє підтримувати ефективну роботу силового агрегату, забезпечуючи його тривалу експлуатацію. Це запобігає його передчасному зносу і допомагає уникнути дорогого ремонту. Моторист розповів, як часто потрібно міняти оливу у ДВЗ.
Тривалі простої в умовах інтенсивного руху – звичайна справа в містах, а робота на холостому ході без руху збільшує навантаження на ДВЗ і прискорює розкладання мастильного матеріалу. Крім того, клімат в Україні характеризується різкими сезонними зрушеннями, які впливають на в’язкість оливи та ефективність «движка». Холодний пуск взимку та високі температури влітку вимагають додаткових зусиль від оливи.
Також часті короткі поїздки не дозволяють силовому агрегату досягти оптимальної робочої температури, що призводить до накопичення вологи та утворення осаду в оливі.
Виробники зазвичай проектують двигуни, розраховані на термін служби не менше п’яти років при нормальному використанні, але багато людей в Росії експлуатують свої автомобілі набагато довше. тис. км. Однак можна робити це й частіше.
Багато водіїв вважають, що достатньо просто дотримуватися ПДР, але перед поїздкою важливо перевірити, чи є…
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Leave a Comment