В Англії побудували один із найекстремальніших варіантів нового BMW M2. Щоб зрозуміти рівень, достатньо знати, що в автомобіль на сьогоднішньому етапі вкладено близько 250 тисяч доларів. Недоторканими залишилися тільки пара кузовних панелей і частина компонентів підвіски – все інше або нове, або сильно модернізоване. Найбільш вражаюче – це, звісно, пересадка повнопривідної трансмісії від M3 з дрифт-режимом. І, зрозуміло, форсування двигуна до 1500 кінських сил.
Формально – все та ж “шістка” S58 об’ємом три літри. Щоправда, начинка тут мало не цілком нова. Замінено розподільчі вали, гільзи, поршневі кільця, клапани, а також клапанні пружини. Замість двох турбокомпресорів використовується один Precision Next Gen Sportsman 8385 з кіт-комплектом R44 Performance x Tom Wrigley Performance. Восьмидіапазонний автомат ZF 8HP76 посилений набором Stage 3 від DEKA Clutches і здатний перетравити до 1800 Нм тяги замість 1000 у звичайного M2. Нарешті, на машині встановлено паливну систему Radium Engineering з трьома насосами і радіатори охолодження CSF.
Зовні купе виділяється завдяки вуглепластиковому обвісу MHC LDN Edition 1 з повітрозабірником Project Gamma на місці правої фари. Колеса тут ковані, Vossen LC3-02 або ті, що більше підходять для дрег-стрипів GEN-05. У салоні – кастомний каркас безпеки, крісла-ковші Tillett B10, перегонове кермо MOMO Montecarlo з кермовим механізмом JQ Werks G Series і інформаційний дисплей CANchecked MD32 GEN, що притулився в рамці дефлектора вентиляції. З інших особливостей: гальмівний парашут і скло з полікарбонату, маса якого на 90 відсотків нижча за стандартне.
Колірна гамма складається з трьох кольорів: поршевського Miami Blue, блакитного Laguna Seca Blue, що асоціюється з M3 покоління E46, і напівматового чорного. Автомобіль, по суті, є пересувним каталогом запчастин, а також демонстратором можливостей з доопрацювання M2 в кузові G87. Динамічні характеристики не наводяться. Відомо тільки, що чверть милі така “емка” пролітає менш ніж за сім секунд.
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…
В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…
Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…
Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…
З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…
Leave a Comment