Tesla офіційно зняла з продажу послугу захисного покриття для Cybertruck. Ця опція, запропонована наприкінці 2023 року, включала встановлення унікальної плівки за $6 000 для захисту від подряпин та сколів. Послуга швидко стала дефіцитною і була недоступна вже з січня 2024 року, а тепер повністю прибрана із сайту компанії.
Спочатку Cybertruck рекламувався як автомобіль, який не потребує захисту завдяки нержавіючій сталі корпусу. Однак попит на плівку виявився нижчим за очікування, а проблеми з поставками матеріалу лише ускладнили ситуацію. Уретанова плівка Tesla, заявлена як «відновлювана» і вдвічі товща за стандартні, зіткнулася з логістичними труднощами, що, ймовірно, і стало причиною відмови від послуги.
Зниження попиту на Cybertruck також зіграло свою роль. Черга на замовлення практично зникла, а автомобілі можна отримати лише за тиждень. У таких умовах Tesla вирішила перерозподілити ресурси, відмовившись від плівки на користь пріоритетніших завдань.
На вторинному ринку нашої країни почали з'являтися китайські автомобілі, які переступили трирічну межу. На жаль,…
Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…
Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…
Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…
Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…
Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…
Leave a Comment