Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому випробувальному треку. Наступна мета – прискоритися до 500 км/год та стати найшвидшим автомобілем у світі. Про це повідомляє New Atlas.
W16 Mistral оснащений потужним 8-літровим чотиритурбінним двигуном W16, який, незважаючи на зняття з виробництва, довго служив серцем для таких моделей Bugatti, як Veyron, Chiron та Bolide. , Але передбачається, що двигун W16 потужністю 1600 к.с. 1825 к.с. Крім того, було знято стандартний обмежувач швидкості 420 км/год.
Офіційний рекорд швидкості для серійних автомобілів залишається незмінним з 2017 року, коли Koenigsegg Agera RS розігнався до 447,19 км/год. W16 Mistral з відкритим верхом вдалося побити його, досягнувши позначки 453,91 км/год. Однак через модифікації машина не може претендувати на рекордсмена серед серійних авто. До того ж для реєстрації рекорду необхідно проїхати з максимальною швидкістю в обох напрямках, щоб унеможливити вплив вітру та інших зовнішніх факторів. Модель Bugatti проїхала лише в одному. За кермом був водій-випробувач Енді Уоллес.
Bugatti, схоже, готується повернутися до гонки за абсолютною швидкістю. Генеральний директор Мате Рімац вже обговорює з Michelin можливість перевищити позначку 500 км/год. Незважаючи на марність таких рекордів, вони залишаються престижними і стимулюють інженерні розробки.
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…
Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…
Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…
Найбільш комерційно успішна лінійка баварського бренду веде свою історію з 1975 року, коли на світ…
Leave a Comment