Остання хвиля позашляховиків та кросоверів, що з’явилися у продажу, виглядає набагато утилітарніше, ніж її попередники. Округлі форми йдуть у минуле, а всі великі автомобільні компанії прагнуть зробити свої машини квадратнішими.
Прикладів таких дизайнів безліч – від Hyundai Santa Fe нового покоління до Subaru Forester свіжої генерації, а також BMW X3. Але незабаром ця тенденція може зійти нанівець через те, що їй зацікавилися органи контролю.
За даними CarsCoops, північноамериканська організація NHTSA вважає, що вертикальні передні фасади і високо посаджені капоти стають причиною високої смертності серед пішоходів, які потрапляють під колеса таких машин.
Крім того, згідно з дослідженням страхового інституту безпеки дорожнього руху (IIHS), транспортні засоби з капотами заввишки більше метра та тупою передньою частиною мають на 44% більше шансів призвести до смерті пішохода, на який вони наїжджають.
Нові пропозиції, спрямовані на зниження цього показника, включають внесення в протоколи випробувань дорослих і дитячих манекенів для оцінки ризику фатальних травм при ударах їх голів об капот.
Все це може змусити автовиробників відмовлятися у проектах від дизайну з високим квадратним носом, вважають експерти.
Маркування M+S на шинах означає Mud & Snow - "бруд і сніг". Так позначають нешиповані…
Компанія Dacia наближається до прем’єри нового проєкту, який, за очікуваннями, отримає назву C-Neo. Британське видання…
Проект наступного покоління Toyota Corolla, зокрема універсала Touring, поступово наближається до реалізації. Нову модель готують…
Експерти виділили кілька моделей 2010-х років, які на момент виходу не змогли привернути достатньої уваги,…
Mazda радикально змінила управління у новому CX-5 2026 року. Замість звичних кнопок і крутилок тепер…
Взимку автомобіль піддається справжньому випробуванню: сніг, бруд і дорожні реагенти швидко руйнують лакофарбове покриття та…
Leave a Comment