Остання хвиля позашляховиків та кросоверів, що з’явилися у продажу, виглядає набагато утилітарніше, ніж її попередники. Округлі форми йдуть у минуле, а всі великі автомобільні компанії прагнуть зробити свої машини квадратнішими.
Прикладів таких дизайнів безліч – від Hyundai Santa Fe нового покоління до Subaru Forester свіжої генерації, а також BMW X3. Але незабаром ця тенденція може зійти нанівець через те, що їй зацікавилися органи контролю.
За даними CarsCoops, північноамериканська організація NHTSA вважає, що вертикальні передні фасади і високо посаджені капоти стають причиною високої смертності серед пішоходів, які потрапляють під колеса таких машин.
Крім того, згідно з дослідженням страхового інституту безпеки дорожнього руху (IIHS), транспортні засоби з капотами заввишки більше метра та тупою передньою частиною мають на 44% більше шансів призвести до смерті пішохода, на який вони наїжджають.
Нові пропозиції, спрямовані на зниження цього показника, включають внесення в протоколи випробувань дорослих і дитячих манекенів для оцінки ризику фатальних травм при ударах їх голів об капот.
Все це може змусити автовиробників відмовлятися у проектах від дизайну з високим квадратним носом, вважають експерти.
Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…
У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…
Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…
Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…
Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…
Більшість водіїв знають, що керування транспортним засобом без водійського посвідчення тягне за собою штраф. Однак…
Leave a Comment