Остання хвиля позашляховиків та кросоверів, що з’явилися у продажу, виглядає набагато утилітарніше, ніж її попередники. Округлі форми йдуть у минуле, а всі великі автомобільні компанії прагнуть зробити свої машини квадратнішими.
Прикладів таких дизайнів безліч – від Hyundai Santa Fe нового покоління до Subaru Forester свіжої генерації, а також BMW X3. Але незабаром ця тенденція може зійти нанівець через те, що їй зацікавилися органи контролю.
За даними CarsCoops, північноамериканська організація NHTSA вважає, що вертикальні передні фасади і високо посаджені капоти стають причиною високої смертності серед пішоходів, які потрапляють під колеса таких машин.
Крім того, згідно з дослідженням страхового інституту безпеки дорожнього руху (IIHS), транспортні засоби з капотами заввишки більше метра та тупою передньою частиною мають на 44% більше шансів призвести до смерті пішохода, на який вони наїжджають.
Нові пропозиції, спрямовані на зниження цього показника, включають внесення в протоколи випробувань дорослих і дитячих манекенів для оцінки ризику фатальних травм при ударах їх голів об капот.
Все це може змусити автовиробників відмовлятися у проектах від дизайну з високим квадратним носом, вважають експерти.
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Компанія BMW активно працює над новим поколінням свого бестселера X5, який очолює рейтинг продажів преміальних…
Останніми роками Toyota обирає обережний підхід до оновлення своїх популярних моделей. Нові версії RAV4 і…
Попри активне використання автоматичних камер, протоколи поліції досі відіграють значну роль, і водії іноді стають…
Mercedes-Benz запускає нову еру у дизайні: електричні та бензинові версії моделей тепер майже не відрізнятимуться…
Поліція України анонсувала посилення покарань за порушення правил дорожнього руху. Зміни стосуватимуться електросамокатів: запровадять чіткі…
Leave a Comment