Остання хвиля позашляховиків та кросоверів, що з’явилися у продажу, виглядає набагато утилітарніше, ніж її попередники. Округлі форми йдуть у минуле, а всі великі автомобільні компанії прагнуть зробити свої машини квадратнішими.
Прикладів таких дизайнів безліч – від Hyundai Santa Fe нового покоління до Subaru Forester свіжої генерації, а також BMW X3. Але незабаром ця тенденція може зійти нанівець через те, що їй зацікавилися органи контролю.
За даними CarsCoops, північноамериканська організація NHTSA вважає, що вертикальні передні фасади і високо посаджені капоти стають причиною високої смертності серед пішоходів, які потрапляють під колеса таких машин.
Крім того, згідно з дослідженням страхового інституту безпеки дорожнього руху (IIHS), транспортні засоби з капотами заввишки більше метра та тупою передньою частиною мають на 44% більше шансів призвести до смерті пішохода, на який вони наїжджають.
Нові пропозиції, спрямовані на зниження цього показника, включають внесення в протоколи випробувань дорослих і дитячих манекенів для оцінки ризику фатальних травм при ударах їх голів об капот.
Все це може змусити автовиробників відмовлятися у проектах від дизайну з високим квадратним носом, вважають експерти.
Деякі автовласники вважають, що міняти рідину охолодження не потрібно. Вона використовується для запобігання перегріву системи,…
Ford Puma Gen-E можна дізнатися по заглушці спереду і скромнішим повітрозабірникам, а також злегка зміненому…
У сучасних реаліях новий автомобіль не вийде купити, навіть маючи на руках мільйон рублів. В…
Фотографіями прототипу Citroen C5 Aircross, поміченого під час дорожніх випробувань, поділилося видання carscoops, яке заявило,…
Автомобіль для мене — це не просто спосіб дістатися з пункту А в пункт Б,…
Volvo XC60 Winter Edition встановив рекорд швидкості продажів, зникнувши з наявності за 2 хвилини після…
Leave a Comment