Остання хвиля позашляховиків та кросоверів, що з’явилися у продажу, виглядає набагато утилітарніше, ніж її попередники. Округлі форми йдуть у минуле, а всі великі автомобільні компанії прагнуть зробити свої машини квадратнішими.
Прикладів таких дизайнів безліч – від Hyundai Santa Fe нового покоління до Subaru Forester свіжої генерації, а також BMW X3. Але незабаром ця тенденція може зійти нанівець через те, що їй зацікавилися органи контролю.
За даними CarsCoops, північноамериканська організація NHTSA вважає, що вертикальні передні фасади і високо посаджені капоти стають причиною високої смертності серед пішоходів, які потрапляють під колеса таких машин.
Крім того, згідно з дослідженням страхового інституту безпеки дорожнього руху (IIHS), транспортні засоби з капотами заввишки більше метра та тупою передньою частиною мають на 44% більше шансів призвести до смерті пішохода, на який вони наїжджають.
Нові пропозиції, спрямовані на зниження цього показника, включають внесення в протоколи випробувань дорослих і дитячих манекенів для оцінки ризику фатальних травм при ударах їх голів об капот.
Все це може змусити автовиробників відмовлятися у проектах від дизайну з високим квадратним носом, вважають експерти.
Європейський парламент ухвалив масштабну реформу, яка уніфікує правила отримання та використання водійських посвідчень у всіх…
У сучасному світі питання захисту автомобіля від угону стає все більш актуальним: зловмисники не сидять…
Самообслуговувані автомийки стали популярним вибором серед водіїв, які хочуть помити авто самостійно та заощадити гроші.…
Наразі практично будь-який багатоповерховий житловий будинок, окрім вуличної парковки, обладнаний ще й підземним паркінгом. Тут…
Холодний двигун - ворог, а не спосіб економити паливо. Взимку багато водіїв щодня долають кілька…
Компанія Audi у кінці 90-х додала до своєї модельної лінійки автомобіль A2, який вирізнявся незвичайним…
Leave a Comment