Авто

У Європі стартували продажі електричного кросовера Kia EV3

Невеликий електричний паркетник Kia EV3, представлений минулого травня у Кореї, готовий до виходу на європейський ринок. Південнокорейський автоконцерн почав продавати машину й у Європі. Ми вивчили подробиці про модель: сюрпризів не виявилося – жодних сутнісних відмінностей машина для Європи не отримала.

Що ще відомо про новинку

Kia EV3 – найкомпактніший електромобіль корейського бренду, його прем’єра відбулася минулого травня. А зараз стартував його продаж у Європі. Нагадаємо, що це невеликий кросовер завдовжки 4,3 метри. Дизайн виконаний у фірмовому стилі Opposites United та нагадує старшу модель EV9. Коефіцієнт аеродинамічного опору – 0,263.

Передбачено два варіанти зовнішності: Baseline та GT-Line з більш агресивним малюнком бамперів та повністю чорними колісними дисками іншого дизайну. Для базової машини можна вибрати між колесами діаметром 17 або 19 дюймів, на спортивній комплектації доступні тільки 19-дюмові. А ще у GT-Line є свій колір – «авантюриновий зелений металік», до того ж до звичайної палітри з семи кольорів.

Kia EV3 Baseline
Kia EV3 GT-Line

На відміну від Kia Soul EV, якому новинка прийшла на зміну, цю машину від початку проектували як електромобіль. В основі лежить модульна платформа E-GMP – а точніше, її 400-вольтовий варіант. Таке обладнання поступається 800-вольтовому за характеристиками, зате дешевше.

Як і на домашньому корейському ринку, європейським покупцям запропонований тільки передньопривідний кросовер з електромотором потужністю 204 кінські сили. Втім, надалі обіцяють і повнопривідну двомоторну версію. Передбачено два варіанти батарей: на 58,3 або 81,4 кіловат-годин. Запас ходу складає 436 та 605 кілометрів відповідно (за досить суворим європейським протоколом WLTP).

Електросистема підтримує швидке заряджання напругою 400 вольт: це дозволяє поповнити запас електрики на борту з 10 до 80% за 29 хвилин на версії з маленькою батареєю і за 31 хвилину – з великою.

У Kia кажуть, що EV3 – один з перших електромобілів у класі, що підтримують технологію V2L (Vehicle-to-Load), причому у всіх можливих варіаціях. Тобто не тільки зарядку, а й віддачу електрики: окремим пристроям через розетку (V2L, Vehicle-to-Load), в електромережу будинку через особливий зарядний пристрій (V2H, Vehicle-to-Home) або міську енергосистему (V2G, Vehicle- to-Grid).

Серед цікавих особливостей у Kia відзначають дуже компактну, надзвичайно тонку кліматичну установку: її надщільне компонування дозволило збільшити запас місця в ногах переднього пасажира на 6 сантиметрів.

Розповідають, що EV3 спеціально налаштовували під смаки європейських покупців та особливості європейських доріг: спочатку на стадії віртуальної розробки, на симуляторі, а потім і під час дорожніх випробувань.

Бортова електронна система має три екрани, об’єднані в єдиний блок: щиток приладів (12,3 дюйма), управління клімат-контролем (5,3 дюйма) і медіасистема (12,3 дюйма) Вперше для Kia на європейському ринку забезпечена підтримка платежів. бортову мультимедіа-систему (насамперед такий функціонал на машинах концерну Hyundai-Kia був доступний тільки в Кореї).

Крім того, обіцяний голосовий помічник на основі ChatGPT і підтримка відео-стрімінгових платформ, але цього доведеться почекати: вони з’являться в ході софтверного оновлення в 2025 році. ключ смартфон (до семи користувачів).

Європейським покупцям буде доступно три варіанти обробки салону: це двотонний сірий інтер’єр з тканинною оббивкою для базової комплектації Air, у більш багатій Earth можна опціонально отримати штучну шкіру з тим же поєднанням відтінків, а машинам у версії GT-Line покладено контрастну оббивку зі штучної шкіри чорного. та кремового кольору.

Дилери у більшості країн Європи вже приймають замовлення. Ціни на електромобіль у Німеччині починаються від 36 тисяч євро, доплата за велику батарею – 5,4 тисячі. Найбагатша версія GT-line випускається тільки з батареєю на 81,4 кіловат-годин і коштує 48,7 тисяч євро.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Kia

Останні записи

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025