Авто

У Європі стартували продажі електричного кросовера Kia EV3

Share

Невеликий електричний паркетник Kia EV3, представлений минулого травня у Кореї, готовий до виходу на європейський ринок. Південнокорейський автоконцерн почав продавати машину й у Європі. Ми вивчили подробиці про модель: сюрпризів не виявилося – жодних сутнісних відмінностей машина для Європи не отримала.

Що ще відомо про новинку

Kia EV3 – найкомпактніший електромобіль корейського бренду, його прем’єра відбулася минулого травня. А зараз стартував його продаж у Європі. Нагадаємо, що це невеликий кросовер завдовжки 4,3 метри. Дизайн виконаний у фірмовому стилі Opposites United та нагадує старшу модель EV9. Коефіцієнт аеродинамічного опору – 0,263.

Передбачено два варіанти зовнішності: Baseline та GT-Line з більш агресивним малюнком бамперів та повністю чорними колісними дисками іншого дизайну. Для базової машини можна вибрати між колесами діаметром 17 або 19 дюймів, на спортивній комплектації доступні тільки 19-дюмові. А ще у GT-Line є свій колір – «авантюриновий зелений металік», до того ж до звичайної палітри з семи кольорів.

Kia EV3 Baseline
Kia EV3 GT-Line

На відміну від Kia Soul EV, якому новинка прийшла на зміну, цю машину від початку проектували як електромобіль. В основі лежить модульна платформа E-GMP – а точніше, її 400-вольтовий варіант. Таке обладнання поступається 800-вольтовому за характеристиками, зате дешевше.

Як і на домашньому корейському ринку, європейським покупцям запропонований тільки передньопривідний кросовер з електромотором потужністю 204 кінські сили. Втім, надалі обіцяють і повнопривідну двомоторну версію. Передбачено два варіанти батарей: на 58,3 або 81,4 кіловат-годин. Запас ходу складає 436 та 605 кілометрів відповідно (за досить суворим європейським протоколом WLTP).

Kia EV3 Baseline
Kia EV3 Baseline

Електросистема підтримує швидке заряджання напругою 400 вольт: це дозволяє поповнити запас електрики на борту з 10 до 80% за 29 хвилин на версії з маленькою батареєю і за 31 хвилину – з великою.

У Kia кажуть, що EV3 – один з перших електромобілів у класі, що підтримують технологію V2L (Vehicle-to-Load), причому у всіх можливих варіаціях. Тобто не тільки зарядку, а й віддачу електрики: окремим пристроям через розетку (V2L, Vehicle-to-Load), в електромережу будинку через особливий зарядний пристрій (V2H, Vehicle-to-Home) або міську енергосистему (V2G, Vehicle- to-Grid).

Kia EV3 GT-Line
Kia EV3 GT-Line

Серед цікавих особливостей у Kia відзначають дуже компактну, надзвичайно тонку кліматичну установку: її надщільне компонування дозволило збільшити запас місця в ногах переднього пасажира на 6 сантиметрів.

Розповідають, що EV3 спеціально налаштовували під смаки європейських покупців та особливості європейських доріг: спочатку на стадії віртуальної розробки, на симуляторі, а потім і під час дорожніх випробувань.

Бортова електронна система має три екрани, об’єднані в єдиний блок: щиток приладів (12,3 дюйма), управління клімат-контролем (5,3 дюйма) і медіасистема (12,3 дюйма) Вперше для Kia на європейському ринку забезпечена підтримка платежів. бортову мультимедіа-систему (насамперед такий функціонал на машинах концерну Hyundai-Kia був доступний тільки в Кореї).

Крім того, обіцяний голосовий помічник на основі ChatGPT і підтримка відео-стрімінгових платформ, але цього доведеться почекати: вони з’являться в ході софтверного оновлення в 2025 році. ключ смартфон (до семи користувачів).

Kia EV3 в комплектації Earth з обробкою зі штучної шкіри
Kia EV3 в комплектації Earth з обробкою зі штучної шкіри

Європейським покупцям буде доступно три варіанти обробки салону: це двотонний сірий інтер’єр з тканинною оббивкою для базової комплектації Air, у більш багатій Earth можна опціонально отримати штучну шкіру з тим же поєднанням відтінків, а машинам у версії GT-Line покладено контрастну оббивку зі штучної шкіри чорного. та кремового кольору.

Kia EV3 GT-Line
Kia EV3 GT-Line

Дилери у більшості країн Європи вже приймають замовлення. Ціни на електромобіль у Німеччині починаються від 36 тисяч євро, доплата за велику батарею – 5,4 тисячі. Найбагатша версія GT-line випускається тільки з батареєю на 81,4 кіловат-годин і коштує 48,7 тисяч євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Kia

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025