Dodge, ймовірно, розуміє, що майбутні електричні версії Charger не викликають великого ентузіазму серед шанувальників марки. Тому компанія вирішила прискорити випуск бензинової моделі Charger Sixpack, яка тепер з’явиться в автосалонах на п’ять місяців раніше, на початку літа 2025 замість запланованого кінця року.
Що ще відомо
Рішення прийнято на тлі високого попиту на маслкар з двигуном внутрішнього згоряння. З урахуванням можливих змін у політиці регулювання електромобілів у США, виробники, такі як Dodge, отримують можливість більш гнучко підходити до стратегії випуску. Очікується, що компанія тепер зможе розвивати свою лінійку машин із ДВС разом із електричними версіями Charger Daytona, враховуючи міцні позиції маслкарів серед автолюбителів.
Спочатку план Dodge передбачав випуск повністю електричного Charger Daytona First Edition, за яким на початку 2025 року мала відбутися бензинова версія Sixpack. Пізніше дату релізу Sixpack перенесли на кінець року, але пріоритети, що змінилися, і високий попит на бензинові моделі змусили Dodge переглянути плани.
Charger Sixpack буде оснащений 3,0-літровим рядним шестициліндровим двигуном Hurricane з подвійним турбонаддувом, який у стандартній версії видає 420 к.с., а у високопродуктивній – до 550 к.с. Хоча двигун має потужність, порівнянну з 6.4-літровим V8 Scatpack на 485 к.с., залишається питання, чи сподобається шанувальникам маслкарів звучання рядної шістки замість звичного V8.
Поки офіційних коментарів з цього приводу від Stellantis немає, але рішення прискорити випуск може бути стратегічно вигідним для Dodge на тлі переваг споживачів, що змінюються.