Авто

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Share

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день відчинених дверей для журналістів. Про нові продукти під час прес-конференції промовчали, натомість віце-президент HDNA Ха Хак Су відверто розповів про минулі продукти та тренди у дизайні інтер’єрів. Виявилося, що розворот на 180 градусів у бік фізичних клавіш пояснюється негативними відгуками покупців у США.

“Коли ми додавали інтегровані екрани в наші автомобілі, ми також намагалися встановити елементи керування на основі тачскринів, і людям це не сподобалося”, – сказав Ха Хак Су.

Спочатку Hyundai був зачарований вау-ефектом медіасистем у дусі Tesla, але в результаті було прийнято рішення повернутися до витоків. Корейська фірма провела тестування з фокус-групою: виявилося, що люди відчувають стрес та роздратування, коли хочуть щось налаштувати в екстреній ситуації, але не можуть цього зробити.

Втім, у майбутньому сенсорні екрани можуть повернутися. У міру розвитку технологій автономного водіння та систем допомоги водієві процес керування стане комфортнішим, водій буде більш розслабленим, а значить формат дизайну інтер’єру зміниться. За кермом доведеться менше концентруватися на дорозі, з’явиться можливість прибирати ноги з педалей, а значить, салони перепроектують з урахуванням цих змін.

Цікаво, що у студії HDNA вважають великим успіхом дизайн екстер’єру Ioniq 5: Ха Хак Су заявив, що з цією моделлю Hyundai “вдалося знайти свою індивідуальність, тоді як інші бренди її втрачають”. Можна зробити висновок, що наступні моделі Ioniq будуть витримані у тому самому стилі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Hyundai

Останні записи

Audi не відмовиться від бензинових двигунів на користь їх електричних аналогів

У рамках свого нещодавнього інтерв'ю, генеральний директор німецького автовиробника Гернот Дьольнер заявив, що він поки…

20.06.2025

Audi A1, Q2 і Q3 отримали оновлену спортивну версію S Line Edition

Австралійський підрозділ компанії Audi анонсував спеціальну версію S Line Edition одразу для трьох моделей: хетбечека…

20.06.2025

Знак обмеження швидкості: коли і де він перестає діяти

На трасах часто зустрічаються знаки, які зобов'язують водія знизити швидкість руху. Однак не всі автомобілісти…

20.06.2025

Водіям в Україні дозволили їздити з тріщинами на лобовому склі

Водіям в Україні офіційно дозволили керувати автомобілями, навіть якщо на лобовому склі є тріщини або…

20.06.2025

Наступна Toyota Corolla може отримати дизайн у стилі RAV4, Camry та Prius

Розробка нового покоління Toyota Corolla набирає обертів. Один із найуспішніших автомобілів японської марки з комерційної…

20.06.2025

Поліція пояснила, чому не варто наносити захисну плівку на вживані авто

Представник поліції розповів, чому не можна наносити додатковий захист на деталі кузова вживаного автомобіля. Сьогодні…

20.06.2025