Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025 модельного року. Стартова ціна знизилася на два відсотки з 968 до 950 тисяч юанів; з урахуванням дилерських знижок новинку можна придбати за 790 тисяч юанів: майже на 20% дешевше! Відтепер Range Rover Sport доступний лише з шестициліндровими двигунами Ingenium, а восьмициліндрова топ-версія SV Edition One з двигуном BMW виключена з гами.
Що ще відомо про новинку
Позашляховики 2025 модельного року набули нових опцій: відтепер покупцям не потрібно доплачувати за колеса з великим діаметром дисків та підігрівом керма. Range Rover Sport з шинами 255/60 R20 (на основному фото) виключені з гами, відтепер мінімальна розмірність 275/50 R21, в «середній» комплектації 285/45 R22, а топ-версіям покладено низькопрофільні колеса 285/40 R23. Втім, клієнт може безкоштовно вибрати практичніший типорозмір.
Найпопулярніша конфігурація – бензиновий 3,0-літровий двигун, 48-вольтовий стартер-генератор, 8-ступінчастий автомат та повний привід. У базового позашляховика двигун розрахований на 360 сил і 500 Нм, у всіх інших – на 400 сил і 550 Нм. Окремо стоїть гібрид з електромотором, що заряджається: він видає 550 кінських сил і 800 Нм, але покладається на ту ж «турбошестерку».
Восьмициліндровий Range Rover Sport SV коштував у Китаї від 2 438 000 юанів (327 тисяч доларів), тобто майже вдвічі дорожче за шестициліндрову топ-версію! Тож у гамі 2025 модельного року такої модифікації немає. Величезна переплата за V8 обумовлена особливостями оподаткування: 4,4-літровий двигун BMW потрапляє у найдорожчу категорію (понад 4000 см3).