Експерти розповіли про негативні наслідки регулярної експлуатації транспортного засобу в ЕКО режимі.
За словами експертів, на низьких оборотах масляний насос працює менш ефективно . Це призводить до уповільнення циркуляції масла, що викликає недостатнє мастило деталей силового агрегату, що труться. За підсумком збільшується знос, підвищується ризик появи задирів на циліндрах і передчасного виходу двигуна з ладу.
Генератор машини виробляє електрику, заряджаючи АКБ, насамперед, рахунок енергії, що виділяється під час роботи мотора. На низьких оборотах генератор не встигає повністю компенсувати споживання енергії бортової електроніки, що призводить до поступового зниження заряду батареї.
Для машин, які оснащені турбонаддувом, повільна їзда особливо небезпечна. Низькі обороти не забезпечують достатнього потоку вихлопних газів для ефективної роботи турбіни. Це призведе до накопичення нагару на лопатях турбіни, перегріву та можливому виходу з ладу системи управління турбонаддувом.
Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…
Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…
Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…
Експерт розвінчав кілька міфів про втрату переваг електромобілів у зимовий період. Він пояснив, що сучасні…
Цього тижня відбулася офіційна прем'єра дев'ятого покоління культового пікапа Toyota Hilux. Попередні покоління цього автомобіля…
Volkswagen представив новий електричний кросовер Yoz 08, створений у співпраці з китайською компанією JAC спеціально…
Leave a Comment