Експерти розповіли про негативні наслідки регулярної експлуатації транспортного засобу в ЕКО режимі.
За словами експертів, на низьких оборотах масляний насос працює менш ефективно . Це призводить до уповільнення циркуляції масла, що викликає недостатнє мастило деталей силового агрегату, що труться. За підсумком збільшується знос, підвищується ризик появи задирів на циліндрах і передчасного виходу двигуна з ладу.
Генератор машини виробляє електрику, заряджаючи АКБ, насамперед, рахунок енергії, що виділяється під час роботи мотора. На низьких оборотах генератор не встигає повністю компенсувати споживання енергії бортової електроніки, що призводить до поступового зниження заряду батареї.
Для машин, які оснащені турбонаддувом, повільна їзда особливо небезпечна. Низькі обороти не забезпечують достатнього потоку вихлопних газів для ефективної роботи турбіни. Це призведе до накопичення нагару на лопатях турбіни, перегріву та можливому виходу з ладу системи управління турбонаддувом.
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
На ринку кросоверів з варіаторними коробками передач є моделі, у яких цей вузол виходить з…
Чеський виробник Skoda продовжує розкривати деталі свого майбутнього електромобіля, який замінить актуальну Octavia. Концепт під…
Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі…
Leave a Comment