Експерти розповіли про негативні наслідки регулярної експлуатації транспортного засобу в ЕКО режимі.
За словами експертів, на низьких оборотах масляний насос працює менш ефективно . Це призводить до уповільнення циркуляції масла, що викликає недостатнє мастило деталей силового агрегату, що труться. За підсумком збільшується знос, підвищується ризик появи задирів на циліндрах і передчасного виходу двигуна з ладу.
Генератор машини виробляє електрику, заряджаючи АКБ, насамперед, рахунок енергії, що виділяється під час роботи мотора. На низьких оборотах генератор не встигає повністю компенсувати споживання енергії бортової електроніки, що призводить до поступового зниження заряду батареї.
Для машин, які оснащені турбонаддувом, повільна їзда особливо небезпечна. Низькі обороти не забезпечують достатнього потоку вихлопних газів для ефективної роботи турбіни. Це призведе до накопичення нагару на лопатях турбіни, перегріву та можливому виходу з ладу системи управління турбонаддувом.
Іспанія стала першою країною, яка впровадила новий стандарт дорожньої безпеки: з 1 січня 2026 року…
Німецька компанія представила свій перший преміальний хетчбек Smart#6 EHD 2026, дизайн якого створювала міжнародна команда…
Седани продовжують залишатися популярними, незважаючи на домінування кросоверів, і в найближчі два роки очікується кілька…
Ціни на бензин завжди йдуть слідом за нафтою: коли нафта дорожчає - бензин теж росте.…
Багато водіїв перестали прогрівати двигун після довгого простою, бо чули різні поради в інтернеті. На…
Сімейні люди практично повністю переключили свою увагу із сегменту мінівенів на кросовери. Такі автомобілі мають…
Leave a Comment