Експерти розповіли про негативні наслідки регулярної експлуатації транспортного засобу в ЕКО режимі.
За словами експертів, на низьких оборотах масляний насос працює менш ефективно . Це призводить до уповільнення циркуляції масла, що викликає недостатнє мастило деталей силового агрегату, що труться. За підсумком збільшується знос, підвищується ризик появи задирів на циліндрах і передчасного виходу двигуна з ладу.
Генератор машини виробляє електрику, заряджаючи АКБ, насамперед, рахунок енергії, що виділяється під час роботи мотора. На низьких оборотах генератор не встигає повністю компенсувати споживання енергії бортової електроніки, що призводить до поступового зниження заряду батареї.
Для машин, які оснащені турбонаддувом, повільна їзда особливо небезпечна. Низькі обороти не забезпечують достатнього потоку вихлопних газів для ефективної роботи турбіни. Це призведе до накопичення нагару на лопатях турбіни, перегріву та можливому виходу з ладу системи управління турбонаддувом.
Nissan опублікував перші тизери свого нового компактного мінівена під назвою Gravite, офіційна презентація якого запланована…
Найбільше зимове випробування електромобілів у Китаї показало, як різні моделі поводяться при температурах значно нижче…
У сильні морози навіть добре обслуговувані автомобілі можуть відмовитися заводитися, і в таких випадках важливо…
Volkswagen підтвердив, що новий Passat ePro PHEV надійде у продаж у 2026 році. Прем'єра моделі…
Електронне гальмо стоянки вже давно замінило класичний механічний "ручник" і сьогодні зустрічається навіть у бюджетних…
Наступник Audi TT поступово стає реальністю. Після зупинки виробництва відомого купе фанати довго чекали новин…
Leave a Comment