Suzuki залишається одним із останніх масових японських брендів, які досі не випустили свій перший електромобіль. Але незабаром це зміниться, адже компанія підготувала не просто електрокар, а кросовер, який назвали e Vitara.
Новий невеликий позашляховик, що на 100-відсотках працює на електротязі, з’явиться у продажу наступного року і нав’яже конкуренцію Skoda Elroq і Kia EV3, а також іншим представникам компактного EV-класу.
E Vitara виявилася на 100 мм довшою за свою бензинову версію. Відстань між осями у разі нею перевищує аналог з ДВЗ на 200 мм, що дозволяє забезпечити більший обсяг внутрішнього простору. Новий електричний SUV також ширший і вищий. І, зрозуміло, важче.
Найлегша версія машини важить 1702 кг, тоді як “топовий” двомоторний варіант схиляє чашу ваг майже на 1900 кг.
Зовні машина дуже схожа на концепт Suzuki eVX, представлений на початку 2023 року. Обидва автомобілі мають незграбні колісні арки, однакові лінії даху і широке пластикове облицювання периметра кузова.
У серійній моделі порт для зарядки розташується в лівому крилі, дверні ручки будуть встановлені не врівень, як у прототипу, а традиційним чином (правда задні все ж таки приховують у стійках кузова).
В основі машини лежить платформа Heartect-e, призначена спеціально для електромобілів. У початковому рівні оснащення e Vitara передбачає в оснащенні батарею на 49 кВт/год і передній електромотор, що видає 142 кінські сили і 189 Нм моменту, що крутить.
Версія середнього класу отримає більший акумулятор на 61 кВт/год та 172-сильний електродвигун. Що стосується «топової» модифікації, то їй буде покладено відразу два електродвигуни (по одному на кожній з осей), які забезпечать 181 к.с., 300 Нм моменту та можливість використання системи повного приводу.
Випуск Suzuki e Vitara розпочнеться в Індії навесні 2025 року. Машина заявлена як глобальна, а значить буде продаватися не тільки в країнах, що розвиваються, а й у розвинених. У Європі кросовер чекають до літа наступного року.
Пластиковий кузов на автомобілі вперше з’явився більше 80 років тому, і здавалося, що це буде…
Цього року з'ясувалося, що довіра до електрокарів та гібридів знижується. Машини з ДВЗ та гібриди…
Сучасні авто зараз реально більше схожі на гаджети на колесах. Купа всіляких "фішок", які мали…
Найпоширеніша ситуація, коли вранці після заморозків автомобіль не заводиться. Експерт вважає, що глобальна причина криється у…
Зима — це завжди трохи головного болю для водіїв. Треба не тільки підлаштовуватися до умов…
Південнокорейський автовиробник Hyundai представив оновлений кросовер Santa Fe 2025 модельного року, який отримав вдосконалену силову…
Leave a Comment