Авто

Mazda MX-30 отримала спеціальну ретро-спортивну версію у Японії (ФОТО)

Share

У липні минулого року Mazda зняла з продажу свій тьмяний MX-30 EV у Сполучених Штатах через погані продажі. Фактично, за океаном у першій половині 2023 року було продано всього 66 екземплярів, тоді як у 2022 році покупців по всій Америці знайшли лише 324 екземпляри.

Що ще відомо про новинку

Натомість у рідній Японії MX-30 продовжує випускатися в модифікаціях BEV, Range-Extender та MHEV, а також був оновлений новим варіантом, який отримав назву Retro Sports Edition.

Спеціальні штрихи починаються зовні і включають кілька чорних акцентів, у тому числі бічні дзеркала і колеса. Нові функції також виявляються у салоні.

Найбільшим оновленням машини є встановлення більшого 10,25-дюймового інформаційно-розважального дисплея замість 8,8-дюймового блоку, який можна знайти у менших варіантах MX-30. Цей новий екран включає бездротовий зв’язок Apple CarPlay і дротовий Android Auto. Mazda також відмовилася від старого порту USB-A на користь USB-C.

Декілька нових функцій безпеки входять до стандартної комплектації Retro Sports Edition. Наприклад, система переднього огляду може ідентифікувати пішоходів, а також з’явилася нова система моніторингу стану водія.

Тим, хто схильний залишати своїх дітей на задніх сидіннях, також буде приємно дізнатися, що відтепер MX-30 має попередження про наявність чад на задньому сидінні при виході з автомобіля.

Крім того, в японський кросовер було додано кілька нових підключених сервісів, у тому числі сигналізація та дистанційний запуск двигуна, які дозволяють запускати та зупиняти MX-30 за допомогою програми My Mazda.

У базовій версії MX-30 Retro Sports Edition комплектується 2-літровою “четвіркою”, що працює у складі “м’якого” гібрида. Цінник такої машини становить 2,9 мільйона ієн або 800 тис гривень.

Роторний електромобіль обійдеться покупцям вже 4,3 мільйона ієн, а флагманська версія буде доступна за ціною від 4,7 до 5,2 мільйона ієн (від 1,3 до 1,5 мільйона гривень).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mazda

Останні записи

Чому краще зачекати перед увімкненням пічки після запуску двигуна

Зима вже на носі, і навіть якщо офіційно вона ще не почалась, на вулиці вже…

05.12.2024

Чи безпечні підземні паркування для вашого автомобіля

З настанням холодів підземні паркінги здаються ідеальним рішенням. Зручно: не треба зчищати сніг, не мерзнеш,…

05.12.2024

Патрульна поліція надала роз’яснення щодо заміни світлофорів

В Україні не планують масово міняти всі світлофори, навіть попри оновлення державних стандартів, які наближають…

05.12.2024

В Україні зменшився попит на автомобілі з пробігом

У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували 84,6 тисячі перших реєстрацій та угод з продажу…

05.12.2024

Як уникнути небезпек під час нічної їзди: корисні поради для водіїв

Нічне водіння – це зовсім інша історія, ніж їзда вдень. Машин менше, але й світла…

05.12.2024

В Україні обговорюють запровадження штрафів за їзду на літніх шинах взимку

Національна поліція України планує ввести штрафи для водіїв, які не замінять літні шини на зимові…

05.12.2024