Авто

Mazda MX-30 отримала спеціальну ретро-спортивну версію у Японії (ФОТО)

Share

У липні минулого року Mazda зняла з продажу свій тьмяний MX-30 EV у Сполучених Штатах через погані продажі. Фактично, за океаном у першій половині 2023 року було продано всього 66 екземплярів, тоді як у 2022 році покупців по всій Америці знайшли лише 324 екземпляри.

Що ще відомо про новинку

Натомість у рідній Японії MX-30 продовжує випускатися в модифікаціях BEV, Range-Extender та MHEV, а також був оновлений новим варіантом, який отримав назву Retro Sports Edition.

Спеціальні штрихи починаються зовні і включають кілька чорних акцентів, у тому числі бічні дзеркала і колеса. Нові функції також виявляються у салоні.

Найбільшим оновленням машини є встановлення більшого 10,25-дюймового інформаційно-розважального дисплея замість 8,8-дюймового блоку, який можна знайти у менших варіантах MX-30. Цей новий екран включає бездротовий зв’язок Apple CarPlay і дротовий Android Auto. Mazda також відмовилася від старого порту USB-A на користь USB-C.

Декілька нових функцій безпеки входять до стандартної комплектації Retro Sports Edition. Наприклад, система переднього огляду може ідентифікувати пішоходів, а також з’явилася нова система моніторингу стану водія.

Тим, хто схильний залишати своїх дітей на задніх сидіннях, також буде приємно дізнатися, що відтепер MX-30 має попередження про наявність чад на задньому сидінні при виході з автомобіля.

Крім того, в японський кросовер було додано кілька нових підключених сервісів, у тому числі сигналізація та дистанційний запуск двигуна, які дозволяють запускати та зупиняти MX-30 за допомогою програми My Mazda.

У базовій версії MX-30 Retro Sports Edition комплектується 2-літровою “четвіркою”, що працює у складі “м’якого” гібрида. Цінник такої машини становить 2,9 мільйона ієн або 800 тис гривень.

Роторний електромобіль обійдеться покупцям вже 4,3 мільйона ієн, а флагманська версія буде доступна за ціною від 4,7 до 5,2 мільйона ієн (від 1,3 до 1,5 мільйона гривень).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mazda

Останні записи

ТОП авто, які ламаються частіше, ніж їздять: поради перед купівлею з рук

Попит на вживані авто в Україні стрімко зростає - щодня на платформах з'являються сотні нових…

16.06.2025

Розкрито нові характеристики майбутнього Nissan LEAF

Nissan представив завершальну серію відеооглядів LEAF Insights, у якій детально розповів про ключові технології третього…

16.06.2025

Lexus TX визнаний лідером надійності серед трирядних гібридних кросоверів

Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…

16.06.2025

Як поводитись водієві під час оформлення протоколу: головні поради

Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…

16.06.2025

У Китаї стартував продаж Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 з 408 к.с.

У Китаї стартував продаж нового седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 року. Автомобіль виділяється переважно…

16.06.2025

Як відкриті вікна впливають на комфорт і безпеку в авто

З настанням спеки багато водіїв вважають за краще не вмикати кондиціонер і відчиняють вікна, сподіваючись…

16.06.2025