Geely вперше показала седан із запасом ходу 2,4 тисячі кілометрів. У соцмережах опублікували знімок закамуфльованого прототипу чотиридверки з гібридною системою Thor, що заряджається, нового покоління. Презентація запланована на 30 жовтня, а поки що розкрито ключові характеристики: запас ходу складе до 2390 кілометрів, витрата бензину не перевищить позначки 2,62 літра на 100 кілометрів навіть у «екстремальних умовах експлуатації».
Geely давно працює над силовою установкою Thor PHEV із тепловим ККД понад 46 відсотків. Згодом така система може з’явитися і на седанах, і на кросоверах. Цікаве технічне рішення — ставка на 2,0-літровий бензиновий двигун: у китайських конкурентів гібриди, що заряджаються, зазвичай покладаються на 1,5-літрові агрегати.
Судячи з фотографії прототипу, первістком нової гібридної системи стане середньорозмірний седан у дусі Emgrand, проте подібність може бути лише візуальною: технічна спільність є малоймовірною. У Китаї перспективну чотиридверку напевно продаватимуть під суббрендом Galaxy. Головними конкурентами новинки стануть моделі BYD з гібридом DM-i п’ятого покоління: седан Qin L із запасом ходу 2100 кілометрів вже випускається .
Новинка Geely може з’явитись у дилерів до кінця року. Орієнтир за ціною – 140 тисяч юанів (20 тисяч доларів). Стільки коштує максимально оснащений і «дальнобійний» гібрид BYD Qin L, що заряджається, з батареєю на 15,87 кіловат-години.
Mercedes-Benz переглядає свою стратегію і поступово відходить від виключно люксового іміджу, роблячи ставку на більш…
Обгін - один із найнебезпечніших маневрів на дорозі, де навіть одна помилка може коштувати життя.…
Mercedes-Benz розглядає можливість використання бензинових двигунів BMW у своїх майбутніх моделях з PHEV-установками та гібридними…
Сьогодні варто поговорити про те, за якими ознаками поліція найчастіше зупиняє водіїв, як у такій…
Багато українських водіїв вважають, що під час зупинки поліцією для перевірки документів або тесту на…
Коли водієві двадцять, вибір машини часто робиться очима. До тридцяти приходить розуміння практичності, а після…
Leave a Comment