Stellantis продовжує розвивати партнерство з компанією Factorial, яка виготовляє твердотільні акумуляторні батареї. Метою співробітництва є створення перспективних нових осередків у 2026 році.
Що відомо про Dodge Charger
Критики кажуть, що твердотільні батареї з’являться за п’ять років. Принаймні цей термін скоротився до двох років, особливо з урахуванням того, що все більше компаній пробують себе в цій технології. Stellantis – остання з них; компанія заявляє, що встановить твердотільні батареї від свого партнера Factorial у випробувальному парку Dodge електромобілів у 2026 році. Це один з перших випадків публічного використання цієї технології в автомобілях, навіть якщо це лише прототипи.
Твердотільні батареї замінюють рідкий електроліт у звичайних літій-іонних акумуляторах на затверділа речовина, що дозволяє використовувати потужніші анодні матеріали. Це призводить до більш високої щільності заряду в порівнянні з поточним рівнем техніки. Для довідки Factorial заявляє, що її осередки можуть досягати до 390 ват-годин на кілограм. Великі осередки GM, форм-фактор яких схожий на Factorial можуть досягати близько 280 Вт/кг.
Factorial є однією з найбільших компаній з розробки осередків, поряд з кількома іншими американськими компаніями, такими як QuantumScape, яка має партнерські відносини з німецьким автовиробником, та Solid, яка уклала угоди з Ford та BMW.
Більшість великих компаній SSB відправили своїм партнерам безліч зразків осередків, але оголошення Stellantis – це перший випадок, коли автовиробник офіційно взяв на себе зобов’язання продемонструвати прототипи з цією технологією.