Автоматичні трансмісії – досить дорогі агрегати, тому всі автовласники намагаються якомога довше зберегти їхню працездатність. В іншому випадку доведеться витратитися на дорогий ремонт. Автомеханік розповів, як можна продовжити термін служби АКПП без особливих вкладень і марних витрат.
Що ще відомо про АКПП
Багато “гуру” в інтернеті рекомендують змінювати трансмісійну рідину через кожні 30 тисяч кілометрів пробігу. Це не завдасть шкоди трансмісії, проте, не варто очікувати кардинального поліпшення в її роботі, особливо якщо автовласник не дотримується стандартних правил експлуатації.
Перед тим, як поїхати в дорогу, трансмісію потрібно прогріти. Таким чином забезпечується мастило всіх рухомих деталей агрегату. Зробити це досить просто: потрібно завести двигун, натиснути на гальмо, після чого включити режим D. Достатньо хвилини в подібному режимі, після чого можна вирушати в дорогу.
При зупинках на світлофорах не варто перекладати коробку на нейтральну передачу, інакше елементи коробки легко зношуються. Крім того, не варто різко стартувати після загоряння зеленого сигналу, оскільки це призводить до пробуксування фрикціонів.
Тривале буксування на піску чи льоду призводить до перегріву АКПП, від якого страждають фрикционы. Не варто буксирувати важкі причепи, як і зламані машини з таким типом трансмісії. Якщо варіантів немає, максимальна відстань не повинна перевищувати 25-30 км, а швидкість 25-30 км/год. Дотримуватись цих умов буває досить складно, тому краще відмовитися від буксирування МС з АКПП.