В рамках Міжнародного автосалону у Парижі Kia Motors Corporation презентувала європейську версію повністю електричного кросовера Niro EV. Відтепер до практичності, безпеки та впізнаваного дизайну гібрида Niro додалися повна відсутність шкідливих емісій та запас ходу до 485 км.
У Парижі відбулася прем’єра довгоочікуваного електромобіля Kia Niro EV із вражаючим заявленим запасом ходу – до 485 км. Такі характеристики дозволяють розглядати новинку у якості повноцінної альтернативи автомобілям з двигунами внутрішнього згоряння та навіть «гібридам».
Niro EV є другим серійним електромобілем бренду Kia разом з вже відомим Soul EV. На даний момент виробник отримав вже більше ніж 5 000 попередніх замовлень на цю модель.
Вражаючий запас ходу
Дизайн Kia Niro EV майже у всьому повторює основні риси гібрида Niro, який чудово знайомий українським споживачам. Головна відмінність у технічному оснащенні, адже бензиновий двигун поступився місцем потужному електромотору, що видає 150 кВт (204 к.с.) та 395 Нм обертального моменту. Енергією його живить ємна літій-полімерна батарея на 64 кВт/г, яка дозволяє подолати до 485 км від однієї зарядки.
До «сотні» автомобіль розганяється за 7,8 секунди. Завдяки тому, що акумуляторна батарея розташована у нижній частині кузова, автомобіль має низький центр ваги та демонструє чудову стабільність та приємну керованість.
Удосконалена система допомоги водіям
Модель Niro EV пропонує водіям низку сучастних систем допомоги для більш комфортного руху та зменшення ризику виникнення аварійних ситуацій.
Наявні активні системи безпеки включають в себе систему сповіщення про небезпеку аварії разом із системою уникнення фронтального зіткнення, розумний круїз-контроль з функцією Stop & Go та систему утримання автомобіля в смузі руху. Допоміжна система утримання автомобіля в смузі руху – це технологія автономного керування “другого рівня”, яка відстежує транспортні засоби, що рухаються попереду, та розрізняє дорожню розмітку, допомагаючи Niro EV триматися у своїй смузі на автомагістралі. Система контролює прискорення, гальмування та інші параметри руху автомобілів попереду, використовуючи зовнішні датчики для дотримання безпечної відстані на швидкості від 0 до 130 км/год.
Сучасний насичений опціями інтер’єр
У салоні поєдналися актуальний дизайн, простір і технології, що гармонійно доповнюють образ сучасного екологічно дружнього авто.
Панель приладів відтепер оздоблена блакитними акцентами. Замість звичного важеля перемикання режимів АКПП на центральному тунелі з’явилася зручна «шайба», що дозволяє керувати режимами роботи електричного силового агрегату.
7,0-дюймовий сенсорний дисплей на центральній консолі, окрім даних навігаційної системи, мультимедіа, демонструє інформацію щодо параметрів руху та роботи електромотора, а також процесу зарядки автомобіля.
У іншому інтер’єр серійного Niro EV досить подібний до салону гібридної версії Niro, тож автомобілісти, що мали досвід володіння автомобілями бренду Kia, відчуватимуть себе за кермом Niro EV як удома.
Нагадаємо, що на етапі розробки платформи Kia Niro вона передбачала використання різноманітних силових агрегатів. Тож, незважаючи на встановлення досить габаритної у порівнянні з гібридом батареї, всі пасажири мають достатньо місця для комфортних подорожей. Об’єм багажного відділення складає 451 літр (VDA), причому його можна значно збільшити, склавши спинки задніх сидінь та отримавши значний простір для багажу.
Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…
Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…
У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…
Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…
Leave a Comment