Напередодні Паризького автосалону компанія Renault представила концептуальний кросовер Embleme, який має електричну силову установку з паливними елементами для збільшення запасу ходу (FCEV).
Що відомо про автомобіль
Автовиробник стверджує, що викиди CO2 за весь термін служби такого автомобіля на 90% нижчі порівняно із сучасними серійними машинами з ДВЗ. Компанія описує Embleme як своє бачення сімейного автомобіля майбутнього та називає його «технічною лабораторією». Це означає, що його особливості можуть бути використані в перспективних серійних моделях.
Дизайн екстер’єру концепту завдовжки 4,8 метра нагадує автомобілі Renault кінця 90-х, наприклад, седани Safrane та Laguna. Конструкція корми є сумішшю кросовера, хетчбека і шутинг-брейка. Renault не опублікувала зображення салону, але заявила, що він досить просторий для сімей завдяки колісній базі довжиною 2,9 м. 25.
Концепт побудований на платформі AmpR Medium, яка є розвитком архітектури CMF-EV, що лежить в основі Megane E-Tech та Scenic E-Tech. У силовій установці нікель-марганцево-кобальтовий акумулятор ємністю 40 кВт·год для повсякденної міської їзди поєднано з водневим паливним елементом для далеких поїздок. Обидва живлять один електродвигун потужністю 218 л.
У Renault стверджують, що батарея дозволяє кросоверу подолати кілька сотень кілометрів без заряджання, а 2,8-кілограмовий водневий бак збільшує дальність ходу ще на 350 км. В результаті Embleme може проїхати 1000 км із двома 5-хвилинними зупинками для дозаправки.