Categories: Авто

Kia представила «доступний Porsche» (Фото)

Стильний універсал Kia ProCeed нагадав про Porsche Panamera Sport Turismo

Попередній «Просід» залишався тридверним хетчбеком, і оригінальне написання назви було таким: pro_cee’d. З новим поколінням «Сіда» маркетологи Kia усвідомили, що перемудрили з назвою і позбулися апострофа в імені моделі. А у випадку з «просід» ще й прибрали нижнє підкреслення – тепер автомобіль називається просто ProCeed. До речі, в перекладі з англійської це слово означає «продовжувати, слідувати, приступати».

Крім того, Kia ProCeed змінив концепцію: тепер він не трьохдверний хетч, а «Шутінг брейк»! У сучасному розумінні це купеподібний універсал. (Є ж купеподібні кросовери і седани, і універсали нічим не гірше). На практиці це означає похилий дах і спортивний дизайн кузова зі стильними елементами.

Але навіщо потрібен shooting brake, якщо в гамі версій звичайного «Сіда» є традиційний універсал? Мабуть, корейці роблять ставку на різні сегменти, адресуючи «Просід» молодшій публіці. Яка точно помітить і порадіє, що ззаду новачок дуже схожий на свіжі моделі Porsche.

До речі, від звичайного «Сіда» версія Pro запозичила тільки кришку капота і передні крила. Притому автори новинки радикально збільшили нахил передніх і задніх стійок даху! Через це висота скоротилася відразу на 43 мм (до 1 422 мм). Однак ширина (1800 мм) і довжина (4 605) залишилися практично незмінними.

Цікаво, що «Шутінг брейк» виявився таким же практичним, як звичайний «сарай»: об’єм багажника – 594 літри проти 625 літрів у «сіда». Хоча інтер’єр «просіду» дістався більш просунутий – зі спортивними кріслами, іншим кермом та іншими доповненнями виконання GT-Line, яке заявлено базовим.

До того ж Kia ProСeed буде відрізнятися більш «гострими» налаштуваннями шасі і зменшеним на 5 мм (до 135 мм) дорожнім просвітом. Ще одна особливість – в гаму увійшли тільки потужні (з пропонованих для «сідів») мотори: бензинові 1.0 T-GDI (120 к.с.) і 1.4 T-GDI (140 к.с.), а також дизельний 1.6 CRDI ( 136 к.с.). З ними працюють 6-ступінчаста механіка і 7-ступінчастий робот.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електромобілі займають понад 20% європейського ринку

У жовтні європейський авторинок продовжив рости: продажі нових автомобілів склали 1 091 904 одиниці, що на 4,9%…

01.12.2025

Як захистити себе від неправомірних дій поліції за допомогою відео

Водії часто стикаються з незаконними діями поліції, і відеозапис може стати надійним способом захисту своїх…

01.12.2025

Названо авто, які найдорожче в ремонті після 160 тисяч кілометрів

У світі майже не залишилось речей, які дешевшають — і ремонт автомобілів точно не входить…

01.12.2025

П’ять кросоверів із найнадійнішими двигунами: ресурси понад 400 тис. км

Коли купуєш автомобіль на роки, головне - двигун. Якщо він підведе, ремонт обійдеться дорого. У…

01.12.2025

Який штраф загрожує водію за нечитані чи приховані номери

В Україні за нечитабельні або приховані номерні знаки передбачено адміністративну відповідальність. Порушенням вважається, якщо знак…

01.12.2025

В Україні скасують податкові пільги на імпорт електромобілів у 2026 році

У 2026 році в Україні скасують податкові пільги на імпорт електромобілів, і покупці знову будуть…

01.12.2025