Categories: Авто

Kia представила «доступний Porsche» (Фото)

Стильний універсал Kia ProCeed нагадав про Porsche Panamera Sport Turismo

Попередній «Просід» залишався тридверним хетчбеком, і оригінальне написання назви було таким: pro_cee’d. З новим поколінням «Сіда» маркетологи Kia усвідомили, що перемудрили з назвою і позбулися апострофа в імені моделі. А у випадку з «просід» ще й прибрали нижнє підкреслення – тепер автомобіль називається просто ProCeed. До речі, в перекладі з англійської це слово означає «продовжувати, слідувати, приступати».

Крім того, Kia ProCeed змінив концепцію: тепер він не трьохдверний хетч, а «Шутінг брейк»! У сучасному розумінні це купеподібний універсал. (Є ж купеподібні кросовери і седани, і універсали нічим не гірше). На практиці це означає похилий дах і спортивний дизайн кузова зі стильними елементами.

Але навіщо потрібен shooting brake, якщо в гамі версій звичайного «Сіда» є традиційний універсал? Мабуть, корейці роблять ставку на різні сегменти, адресуючи «Просід» молодшій публіці. Яка точно помітить і порадіє, що ззаду новачок дуже схожий на свіжі моделі Porsche.

До речі, від звичайного «Сіда» версія Pro запозичила тільки кришку капота і передні крила. Притому автори новинки радикально збільшили нахил передніх і задніх стійок даху! Через це висота скоротилася відразу на 43 мм (до 1 422 мм). Однак ширина (1800 мм) і довжина (4 605) залишилися практично незмінними.

Цікаво, що «Шутінг брейк» виявився таким же практичним, як звичайний «сарай»: об’єм багажника – 594 літри проти 625 літрів у «сіда». Хоча інтер’єр «просіду» дістався більш просунутий – зі спортивними кріслами, іншим кермом та іншими доповненнями виконання GT-Line, яке заявлено базовим.

До того ж Kia ProСeed буде відрізнятися більш «гострими» налаштуваннями шасі і зменшеним на 5 мм (до 135 мм) дорожнім просвітом. Ще одна особливість – в гаму увійшли тільки потужні (з пропонованих для «сідів») мотори: бензинові 1.0 T-GDI (120 к.с.) і 1.4 T-GDI (140 к.с.), а також дизельний 1.6 CRDI ( 136 к.с.). З ними працюють 6-ступінчаста механіка і 7-ступінчастий робот.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти розкрили причини маніпуляцій автовиробників щодо водіїв

Дані, що показує бортовий комп'ютер, здаються точними, і водії часто довіряють їм. Проте, як зазначають…

02.09.2025

Експерт пояснив, що загрожує водію за відірваний пістолет на АЗС

Невдалий урив пістолета на АЗС - неприємна, але досить поширена ситуація. Головне - не панікувати…

02.09.2025

Kia K4 2025 отримала 5 зірок у ANCAP, але базова версія лише 4

Австралійська організація ANCAP завершила випробування седана Kia K4 2025 та оголосила результати оцінки безпеки. Майже…

02.09.2025

ТОП-10 найпопулярніших авто Європи: Dacia випередила німецькі та японські бренди

У липні 2025 року європейський авторинок отримав нового несподіваного лідера - хетчбек Dacia Sandero вийшов…

02.09.2025

Mercedes представив концепцію компактного G-Class для молодіжної аудиторії

Mercedes-Benz готує компактний позашляховик під робочою назвою "Little G", який має стати доступнішою альтернативою легендарному…

01.09.2025

Правильна експлуатація авто: що руйнує сучасний мотор

Автомобільний двигун - це серце будь-якого авто, і від того, як водій ним користується, залежать…

01.09.2025