Categories: Авто

Kia представила «доступний Porsche» (Фото)

Share

Стильний універсал Kia ProCeed нагадав про Porsche Panamera Sport Turismo

Попередній «Просід» залишався тридверним хетчбеком, і оригінальне написання назви було таким: pro_cee’d. З новим поколінням «Сіда» маркетологи Kia усвідомили, що перемудрили з назвою і позбулися апострофа в імені моделі. А у випадку з «просід» ще й прибрали нижнє підкреслення – тепер автомобіль називається просто ProCeed. До речі, в перекладі з англійської це слово означає «продовжувати, слідувати, приступати».

Крім того, Kia ProCeed змінив концепцію: тепер він не трьохдверний хетч, а «Шутінг брейк»! У сучасному розумінні це купеподібний універсал. (Є ж купеподібні кросовери і седани, і універсали нічим не гірше). На практиці це означає похилий дах і спортивний дизайн кузова зі стильними елементами.

Але навіщо потрібен shooting brake, якщо в гамі версій звичайного «Сіда» є традиційний універсал? Мабуть, корейці роблять ставку на різні сегменти, адресуючи «Просід» молодшій публіці. Яка точно помітить і порадіє, що ззаду новачок дуже схожий на свіжі моделі Porsche.

До речі, від звичайного «Сіда» версія Pro запозичила тільки кришку капота і передні крила. Притому автори новинки радикально збільшили нахил передніх і задніх стійок даху! Через це висота скоротилася відразу на 43 мм (до 1 422 мм). Однак ширина (1800 мм) і довжина (4 605) залишилися практично незмінними.

Цікаво, що «Шутінг брейк» виявився таким же практичним, як звичайний «сарай»: об’єм багажника – 594 літри проти 625 літрів у «сіда». Хоча інтер’єр «просіду» дістався більш просунутий – зі спортивними кріслами, іншим кермом та іншими доповненнями виконання GT-Line, яке заявлено базовим.

До того ж Kia ProСeed буде відрізнятися більш «гострими» налаштуваннями шасі і зменшеним на 5 мм (до 135 мм) дорожнім просвітом. Ще одна особливість – в гаму увійшли тільки потужні (з пропонованих для «сідів») мотори: бензинові 1.0 T-GDI (120 к.с.) і 1.4 T-GDI (140 к.с.), а також дизельний 1.6 CRDI ( 136 к.с.). З ними працюють 6-ступінчаста механіка і 7-ступінчастий робот.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Обираємо бюджетний кросовер: 7 найнадійніших моделей 2025 року

Фахівці iSeeCars провели масштабне дослідження, проаналізувавши 3,8 млн нових авто та 368 млн машин у…

24.02.2025

Новий Citroen C5 Aircross показали без камуфляжу (ФОТО)

У модельній лінійці Citroen кросовер C5 Aircross з'явився далекого 2017 року. Через п'ять років паркетник…

24.02.2025

Водіям загрожує штраф 680 грн за порушення, яке часто ігнорують у містах

Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…

23.02.2025

Експерти склали список із 4 марок авто з відмінною надійністю

Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…

23.02.2025

Моторист розповів, якого кольору має бути ідеальна моторна олива

Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…

23.02.2025

Усі моделі Kia EV4 отримають імітацію перемикання передач

Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…

23.02.2025