Categories: Авто

Kia представила «доступний Porsche» (Фото)

Share

Стильний універсал Kia ProCeed нагадав про Porsche Panamera Sport Turismo

Попередній «Просід» залишався тридверним хетчбеком, і оригінальне написання назви було таким: pro_cee’d. З новим поколінням «Сіда» маркетологи Kia усвідомили, що перемудрили з назвою і позбулися апострофа в імені моделі. А у випадку з «просід» ще й прибрали нижнє підкреслення – тепер автомобіль називається просто ProCeed. До речі, в перекладі з англійської це слово означає «продовжувати, слідувати, приступати».

Крім того, Kia ProCeed змінив концепцію: тепер він не трьохдверний хетч, а «Шутінг брейк»! У сучасному розумінні це купеподібний універсал. (Є ж купеподібні кросовери і седани, і універсали нічим не гірше). На практиці це означає похилий дах і спортивний дизайн кузова зі стильними елементами.

Але навіщо потрібен shooting brake, якщо в гамі версій звичайного «Сіда» є традиційний універсал? Мабуть, корейці роблять ставку на різні сегменти, адресуючи «Просід» молодшій публіці. Яка точно помітить і порадіє, що ззаду новачок дуже схожий на свіжі моделі Porsche.

До речі, від звичайного «Сіда» версія Pro запозичила тільки кришку капота і передні крила. Притому автори новинки радикально збільшили нахил передніх і задніх стійок даху! Через це висота скоротилася відразу на 43 мм (до 1 422 мм). Однак ширина (1800 мм) і довжина (4 605) залишилися практично незмінними.

Цікаво, що «Шутінг брейк» виявився таким же практичним, як звичайний «сарай»: об’єм багажника – 594 літри проти 625 літрів у «сіда». Хоча інтер’єр «просіду» дістався більш просунутий – зі спортивними кріслами, іншим кермом та іншими доповненнями виконання GT-Line, яке заявлено базовим.

До того ж Kia ProСeed буде відрізнятися більш «гострими» налаштуваннями шасі і зменшеним на 5 мм (до 135 мм) дорожнім просвітом. Ще одна особливість – в гаму увійшли тільки потужні (з пропонованих для «сідів») мотори: бензинові 1.0 T-GDI (120 к.с.) і 1.4 T-GDI (140 к.с.), а також дизельний 1.6 CRDI ( 136 к.с.). З ними працюють 6-ступінчаста механіка і 7-ступінчастий робот.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes-Benz перенесе гальма у корпус електромотора

Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає…

23.11.2024

Чому варто вибирати незамерзайку з автозаправки замість магазинної

З настанням холодів починається справжній ажіотаж на зимову рідину для омивачів. Її продають буквально скрізь…

23.11.2024

Замерзла вода в бачку омивача: як впоратися з проблемою за 10 хвилин

З настанням холодів я, як і багато водіїв, постійно стикаюся з однією й тією ж…

23.11.2024

Названо водії, які можуть не пристібатися ременем без штрафу

Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…

23.11.2024

Renault відмовиться від спільного мотора для своїх кросоверів з Mercedes-Benz

Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…

23.11.2024

Українцям дали поради, як уникнути обману в автосервісах

Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…

23.11.2024