Volkswagen розглядає можливість відмови від оновлення своєї електричної платформи MEB+, яка мала забезпечити підтримку моделей ID.3 та ID.4 до виходу нової платформи SSP у 2028 році. Як повідомляє Manager Magazin, фінансовий директор компанії Арно Антліц планує зменшити інвестиції, що може загрожувати розвитку MEB+.
Спочатку Volkswagen планував виділити 180 мільярдів євро на розвиток протягом наступних п’яти років, але ця сума може скоротитися до 160 мільярдів. Це рішення вплине на розробки, адміністративні процеси та може призвести до скорочення до 30 000 робочих місць у Німеччині.
Платформа MEB+ повинна була стати важливим кроком для підтримки конкурентоспроможності електромобілів VW, але тепер компанія може зосередитися на нових моделях, які будуть створені на SSP-платформі, запланованій на 2028 рік. Крім того, розглядається можливість скасування розробки компактного електричного SUV, схожого на T-Roc.
Volkswagen стикається з необхідністю зниження витрат, і керівництво компанії веде переговори з профспілками з цього питання. Хоча офіційних підтверджень про конкретну кількість скорочень поки немає, майбутнє ключових проектів електромобілів VW залишається невизначеним.
Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…
Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…
У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…
Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…
Leave a Comment