З початку цього року на ринку з’явилася гібридна версія моделі, яка наразі офіційно недоступна в нашій країні. Нещодавно авторитетний журнал Motor1 назвав цю модель конкурентом для більшого Toyota Land Cruiser.
У статті британських експертів під назвою «Tank 300 Hybrid – надзвичайно вигідний конкурент Toyota Land Cruiser» машина представлена як потужний китайський позашляховик, що виділяється своєю міцною конструкцією та привабливою ціною:
«Його квадратні форми, ретро-стиль решітки радіатора, круглі фари і виступаючі колесні арки створюють враження класичного позашляховика. Рейлінги на даху і 18-дюймові колісні диски надають йому авантюрного вигляду, а задні двері з запасним колесом нагадують Jeep Wrangler, Mercedes-Benz G-Class, Toyota Land Cruiser, не кажучи вже про Suzuki Jimny і Ford Bronco.»
Західних журналістів вразили і розміри Tank 300. Наприклад, довжина цього позашляховика в 4760 мм схожа на моделі Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Nissan X-Trail, Peugeot 5008, Renault Espace або Skoda Kodiaq.
Автори також звернули увагу на технічні характеристики автомобіля. Tank 300 оснащений 2-літровим бензиновим двигуном GDI з турбонаддувом потужністю 245 кінських сил, який працює разом з електромотором на 105 кінських сил і літій-іонним акумулятором ємністю 1,75 кВт. Загальна потужність становить 345 кінських сил, а трансмісія – 9-ступінчаста автоматична з інтелектуальною системою повного приводу.
Експерти також високо оцінили геометричні характеристики автомобіля, зокрема його кут в’їзду 33°, підфюзеляжний кут 23,1° і кут з’їзду 34°, а також максимальну глибину проїзду броду в 700 мм.
Крім того, вони відзначили динаміку та оснащення Tank 300 Hybrid:
«З місця до 100 км/год гібридний Tank 300 розганяється за 8,1 секунди, а його оснащення включає блокування диференціала і круїз-контроль для бездоріжжя.»
На завершення статті журналісти зазначили, що наразі китайський автомобіль доступний лише на деяких західних ринках, зокрема в Новій Зеландії, де його ціна складає 36 тисяч доларів.