Hyundai оновила двигуни для моделей Kona з м’яким гібридом та повністю гібридною системою, аби відповідати новітнім стандартам викидів Euro 6e. Однак ці зміни вплинули на потужність.
Раніше компанія вже модернізувала двигуни для i10 та i20, що також призвело до зниження їхньої потужності. Тепер ця тенденція торкнулася і Kona. М’який гібрид з 1,0-літровим турбомотором втратив 20 к.с., зменшивши свою потужність до 100 к.с., при цьому крутний момент залишився на рівні 200 Нм. Це сповільнило розгін з 0 до 100 км/год на 1,3 секунди – тепер кросовер розганяється за 13,3 секунди, а максимальна швидкість знизилася до 169 км/год.
Гібридна версія Kona також зазнала змін: потужність бензинового двигуна зменшилася з 105 до 93 к.с., що знизило загальну потужність системи до 129 к.с. Час розгону до 100 км/год зріс до 12 секунд. Незважаючи на це, максимальна швидкість залишилася на попередньому рівні.
Таким чином, хоча Hyundai Kona втратила частину потужності, вона залишається конкурентоспроможною завдяки відповідності сучасним екологічним стандартам, а ціни на модель наразі залишаються без змін.
BMW анонсує випуск оновленої моделі BMW iX на літо 2025 року, представляючи значні покращення в…
Ну ось, Зеленський підписав два нових закони, які стосуються авто. Якщо чесно, я вважаю, що…
В Україні дедалі частіше суди ухвалюють рішення про закриття адміністративних справ, пов’язаних із перевищенням швидкості,…
З 1 січня 2025 року вступили в силу нові ставки акцизів на пальне, що є…
З 2028 року французька автомобільна компанія Renault має намір кардинально переглянути свій модельний ряд, відмовившись…
Багато водіїв вважають, що якщо масло у двигуні їхнього автомобіля почорніло, то це вірна ознака…
Leave a Comment