Hyundai оновила двигуни для моделей Kona з м’яким гібридом та повністю гібридною системою, аби відповідати новітнім стандартам викидів Euro 6e. Однак ці зміни вплинули на потужність.
Раніше компанія вже модернізувала двигуни для i10 та i20, що також призвело до зниження їхньої потужності. Тепер ця тенденція торкнулася і Kona. М’який гібрид з 1,0-літровим турбомотором втратив 20 к.с., зменшивши свою потужність до 100 к.с., при цьому крутний момент залишився на рівні 200 Нм. Це сповільнило розгін з 0 до 100 км/год на 1,3 секунди – тепер кросовер розганяється за 13,3 секунди, а максимальна швидкість знизилася до 169 км/год.
Гібридна версія Kona також зазнала змін: потужність бензинового двигуна зменшилася з 105 до 93 к.с., що знизило загальну потужність системи до 129 к.с. Час розгону до 100 км/год зріс до 12 секунд. Незважаючи на це, максимальна швидкість залишилася на попередньому рівні.
Таким чином, хоча Hyundai Kona втратила частину потужності, вона залишається конкурентоспроможною завдяки відповідності сучасним екологічним стандартам, а ціни на модель наразі залишаються без змін.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment