Hyundai оновила двигуни для моделей Kona з м’яким гібридом та повністю гібридною системою, аби відповідати новітнім стандартам викидів Euro 6e. Однак ці зміни вплинули на потужність.
Раніше компанія вже модернізувала двигуни для i10 та i20, що також призвело до зниження їхньої потужності. Тепер ця тенденція торкнулася і Kona. М’який гібрид з 1,0-літровим турбомотором втратив 20 к.с., зменшивши свою потужність до 100 к.с., при цьому крутний момент залишився на рівні 200 Нм. Це сповільнило розгін з 0 до 100 км/год на 1,3 секунди – тепер кросовер розганяється за 13,3 секунди, а максимальна швидкість знизилася до 169 км/год.
Гібридна версія Kona також зазнала змін: потужність бензинового двигуна зменшилася з 105 до 93 к.с., що знизило загальну потужність системи до 129 к.с. Час розгону до 100 км/год зріс до 12 секунд. Незважаючи на це, максимальна швидкість залишилася на попередньому рівні.
Таким чином, хоча Hyundai Kona втратила частину потужності, вона залишається конкурентоспроможною завдяки відповідності сучасним екологічним стандартам, а ціни на модель наразі залишаються без змін.
Експерт розповів, скільки палива витрачає автомобіль залежно від поточної швидкості. Він зазначив, що споживання пального…
Представник поліції розповів про випадки, коли через помилки водіїв на АЗС можна отримати штраф. В…
Зовнішність новинки вирізняється роздільними фарами та задніми ліхтарями: верхні денні ходові вогні видніються чітко, а…
Головною новинкою компанії Mazda цього року є її світовий бестселер CX-5, якому належить перейти в…
Автоюрист у бесіді з порталом naav.ru перерахував ситуації, за яких водіїв можуть покарати за увімкнений…
У щільному міському трафіку, де затори стали звичним явищем, двигун автомобіля часто працює на холостих…
Leave a Comment