Ці дані чітко відображають тенденції на українському автомобільному ринку, де певні моделі мають особливу популярність серед як приватних, так і корпоративних покупців.
У серпні 2024 року автопарк України поповнився понад 8,1 тисячі нових легкових автомобілів. Приватні особи придбали 70% цих автомобілів, тоді як 30% припало на корпоративних клієнтів.
У порівнянні з серпнем 2023 року, продажі в сегменті приватних покупців зросли на 44%, а в корпоративному секторі — на 32%.
Реклама
Найпопулярніші легкові автомобілі серед приватних покупців:
- TOYOTA RAV-4 – 318 одиниць;
- MAZDA CX-5 – 258 одиниць;
- KIA Sportage – 198 одиниць;
- RENAULT Duster – 178 одиниць;
- BYD Song Plus – 165 одиниць.
Найпопулярніші легкові автомобілі серед корпоративних клієнтів:
- RENAULT Duster – 513 одиниць;
- SKODA Octavia – 150 одиниць;
- TOYOTA RAV-4 – 126 одиниць;
- TOYOTA Camry – 83 одиниці;
- TOYOTA Corolla – 74 одиниці.