Зневажати сучасні турбовані двигуни об’ємом близько двох літрів — велика помилка. Найпотужніші з них демонструють серйозну продуктивність і мають значний потенціал для тюнінгу. Якщо порівняти ці двигуни з 12-циліндровими суперкарами 80-90-х років, виявиться, що їхня потужність майже рівнозначна. У нашому огляді представлені п’ять таких потужних двигунів і автомобілі, які вони приводять у рух.
Honda K20C1: Цей 2,0-літровий двигун з турбонагнітачем зробив Honda Civic Type R передньопривідним чемпіоном Нюрбургрингу. Його потужність становить 319 к.с., а крутний момент — 420 Нм.
Mitsubishi 4B11T: Цей двигун, який замінив легендарний 4G63T у Lancer Evolution X, відрізняється сучасним алюмінієвим блоком циліндрів та більш чуйним турбокомпресором, досягаючи 446 к.с. у деяких модифікаціях.
Volkswagen EA888: Це сімейство двигунів існує з 2006 року, і останні модифікації пропонують потужність до 333 к.с. у Golf R, забезпечуючи відмінні характеристики та величезний потенціал для тюнінгу.
Ford EcoBoost: Найпотужніша версія цього двигуна встановлювалася на Focus RS, видаючи 355 к.с. та 475 Нм, що забезпечувало чудову динаміку завдяки системі повного приводу та передньому диференціалу, що самоблокується.
Mercedes-AMG M139: Один з найпотужніших 2,0-літрових двигунів у світі, що встановлюється на гібридні моделі Mercedes-AMG. Його максимальна потужність сягає 476 к.с., а в гібридній системі вона досягає 680 к.с.