На автосалоні в китайському місті Ченду компанія Mercedes-Benz представила свої нові моделі. Серед них — CLE-клас, GT-клас, GLB-клас, S-клас, GLE-клас, CLE-клас, E-клас, EQS-клас, EQE-клас, EQB-клас, GLC-клас, GLS-клас, V-клас і, звісно, легендарний G-клас.
Модельний ряд Mercedes-Benz дуже широкий, включає заряджені версії від AMG, а також повністю електричні, гібридні та автомобілі з традиційними ДВС. Важливо, що для китайського ринку німецький виробник випускає подовжені версії багатьох моделей.
На задній осі розташований електричний модуль, що включає електромотор потужністю 190 к.с. і 320 Нм, двоступінчасту трансмісію (друга передача активується після 140 км/год) і міжколісний диференціал з електронним блокуванням. При повному навантаженні електромотор може працювати протягом десяти секунд, за умови достатнього заряду акумулятора. У такому режимі силова установка розвиває 802 к.с. і 1430 Нм крутного моменту, що дозволяє автомобілю розганятися до 100 км/год за 3,3 секунди.
Також було представлено Mercedes-AMG CLE 53 — заряджене купе. Автомобіль оснащений системою повного приводу 4Matic+ та м’якогібридною установкою на основі 3,0-літрового рядного бітурбомотора. Цей двигун працює разом зі стартер-генератором та 48-вольтовою електричною системою, що забезпечує додаткові 23 к.с. та 205 Нм.
Загальна потужність гібридної системи в Mercedes-AMG CLE 53 становить 449 к.с., а максимальний крутний момент — 560 Нм (в режимі overboost показник може зрости до 600 Нм). Двигун працює в парі з 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач AMG 9G Speedshift, забезпечуючи розгін до 100 км/год за 4,2 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год.
Окремо варто відзначити Mercedes-AMG GT 50 4-door Coupe. Під капотом цього автомобіля знаходиться 3,0-літровий рядний турбомотор M256 з електричним нагнітачем, який розвиває 435 к.с. і 520 Нм крутного моменту. Гібридна система EQ Boost, представлена стартер-генератором на колінчастому валу, живиться від 48-вольтової системи і додає 22 к.с. та 250 Нм крутного моменту, що покращує динаміку розгону.
Двигун поєднується з 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач AMG Speedshift TCT 9G з гідротрансформатором та системою повного приводу 4Matic, яка забезпечує постійний задній привід і багатодискову муфту для підключення передньої осі. Автомобіль розганяється до 100 км/год за 4,5 секунди, а його максимальна швидкість сягає 285 км/год.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment